رئیس پلیس پیشگیری انتظامی استان ایلام بیان کرد؛

نقش شورای معتمدین پلیس در پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی

رئیس پلیس پیشگیری انتظامی استان ایلام، گفت: شورای معتمدین پلیس نقش بسیار مهمی در پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی در جامعه دارد.

نقش شورای معتمدین پلیس در پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ؛ سرهنگ مهرداد علیمحمدی رئیس پلیس پیشگیری انتظامی استان ایلام، در گردهمائی شورای معتمدین پلیس که در شهرستان ملکشاهی برگزار شد، ضمن بیان اهمیت مشارکت شهروندان در تولید امنیت، اظهار داشت:تولید امنیت پایدار، نیازمند مشارکت و همدلی تمامی دستگاه‌های دولتی و شهروندان عزیز است.

او افزود: پلیس به عنوان سردمدار ایجاد امنیت با تمام توان و با بهره گیری از نیرو‌های متخصص تلاش دارد تا نظم و امنیت را در جامعه نهادینه کند.

این مقام انتظامی ادامه داد: ایجاد نظم و امنیت از وظایف اصلی پلیس و بالا بردن امنیت روانی و اجتماعی وظیفه دستگاه‌های دولتی، شهروندان و رسانه‌های ارتباط جمعی است.

او بیان داشت:شورای معتمدین به عنوان رکن مشورتی بسیار مهم برای نیروی انتظامی است و امید است با ارائه راهکار‌های مناسب پلیس را در ارتقای احساس امنیت اجتماعی در بین شهروندان یاری نمایند.

سرهنگ علیمحمدی گفت: شورای معتمدین پلیس نقش بسیار مهمی در پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی در جامعه دارد.

در ادامه سرهنگ بهزاد ولیان فرمانده انتظامی شهرستان ملکشاهی ضمن تقدیر از زحمات اعضای معتمدین پلیس افزود:پلیس با بهره گیری از شورای معتمد پلیس به عنوان مغز متفکر جامعه و استفاده از راهکار‌های سازنده و پیشنهادات علمی این قشر تأثیر گزار تلاش دارد تا ضمن تشویق مردم در مشارکت و همکاری با پلیس جهت تأمین امنیت، از حجم پرونده‌های ورودی یگان‌های انتظامی با استفاده از میانجیگری این عزیزان بکاهد.

او ادامه داد:پلیس علاوه بر انجام وظایف ذاتی خود به نحو احسن، در سایر موضوعات اجتماعی ورود خواهد کرد تا تمامی زوایای امنیت را به شهروندان هدیه نماید.

سرهنگ ولیان خاطر نشان کرد: شهروندان باید خود را یک پلیس بداند و در قبال مسائل و معضلات اجتماعی احساس مسئولیت کنند و با مشارکت سازنده، پلیس را در ایجاد احساس امنیت در جامعه یاری رسانند.

انتهای پیام/غ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.