در بسته حوادث ۳۰ بهمن بخوانید؛

پلیس دستان عاملان نزاع خیابانی را بست/واحدهای صنفی متخلف در اهواز پلمب شدند

مهم‌ترین حوادث امروز، چهارشنبه ۳۰ بهمن ماه ۹۸ در خوزستان را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، مهم‌ترین حوادث نقاط مختلف استان خوزستان را در روز چهارشنبه ۳۰ بهمن ماه ۹۸ در این بسته خبری مشاهده نمایید.

عاملان نزاع خیابانی دستگیر شدند

سرهنگ محسن دالوند فرمانده انتظامی اهواز گفت: شامگاه سه شنبه به دنبال اطلاع از یک نزاع خیابانی در خیابان سلمان فارسی اهواز، ماموران کلانتری ۱۳ این شهرستان به سرعت خود را به محل درگیری رساندند.

او افزود: در این نزاع تعدادی از افراد شرور با سلاح سرد با یکدیگر درگیر شدند که با دخالت ماموران انتظامی حادثه‌ای برای فرد و یا شهروندان حاضر در صحنه رخ نداد.

سرهنگ دالوند اظهار داشت: عاملان این نزاع خیابانی به سرعت دستگیر و به مرجع قضایی تحویل داده شدند.

فرمانده انتظامی اهواز با اشاره به برخی شایعات در فضای مجازی در خصوص این حادثه و قتل یکی از عاملان درگیری تصریح کرد: در این درگیری هیچ قتلی رخ نداده و مطالب عنوان شده در فضای مجازی در این رابطه کذب است.

واحد‌های صنفی متخلف در اهواز پلمب شدند

سرهنگ محسن دالوند فرمانده انتظامی اهواز گفت: به منظور اجرای طرح ارتقا امنیت اجتماعی و اخلاقی به منظور ساماندهی واحد‌های صنفی و برخورد با تخلفات صنوف، ماموران پلیس امنیت عمومی به صورت محسوس و نامحسوس از واحد‌های صنفی بازدید کردند.

او با بیان اینکه در همین راستا ۱۱ واحد صنفی متخلف به دلیل رعایت نکردن قوانین و مقررات مربوطه پلمب شدند، بیان داشت: ساعات فعالیت این واحد‌های صنفی تا ساعت ۱۲ شب است و شهروندان می‌توانند در صورت مشاهده هرگونه تخلف صنفی، موضوع را به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند.

۴ سارق حرفه‌ای در ماهشهر دستگیر شدند

سرهنگ رضا پاپـی فرمانده انتظامی ماهشهر گفت: به منظور ارتقاء امنیت اجتماعی و مبارزه قاطع با سارقان حرفه‌ای موضوع در دستور کار ماموران انتظامی شهرستان ماهشهر قرار گرفت.

او بیان کرد: ماموران پلیس با کار اطلاعاتی و پلیسی مخفیگاه سارقان حرفه‌ای را در نقاط مختلف شناسایی و پس از هماهنگی قضائی در چند عملیات غافلگیرانه ۴ سارق حرفه‌ای را دستگیر کردند.

سرهنگ پاپی اذعان داشت: متهمان در تحقیقات پلیسی به ۱۶ فقره انواع سرقت در نقاط مختلف شهرستان اعتراف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان ماهشهر در پایان با بیان اینکه متهمان پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شدند، تصریح کرد: نیروی انتظامی به صورت شبانه روزی با سارقان و مخلان امنیت و برهم زنندگان آرامش شهروندان برابر قانون برخورد می‌کند.

دستبند پلیس بر دستان سارقان اماکن دولتی در دزفول

سرهنگ روح اله گراوندی فرمانده انتظامی دزفول گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت از اماکن دولتی در سطح شهرستان پیگیری موضوع در دستور کار ماموران انتظامی قرار گرفت.

او افزود: ماموران انتظامی با کار اطلاعاتی موفق شدند هویت ۲ سارق حرفه‌ای را شناسایی و پس از هماهنگی با مرجع قضایی طی عملیاتی سارقان را در مخفیگاهشان دستگیر کردند.

سرهنگ گراوندی بیان داشت: متهمان در تحقیقات تکمیلی پلیس به ۸ فقره سرقت از اماکن دولتی در سطح شهرستان دزفول اعتراف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان دزفول با اشاره به اینکه متهمان با تشکیل پرونده قضایی تحویل مراجع قضایی شدند، بر اهمیت نصب تجهیزات ایمنی و دوربین‌های مدار بسته جهت پیشگیری از سرقت‌ها تاکیدکردند.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.