مدارس شیفت عصر امروز در یاسوج تعطیل شد

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار کهگیلویه وبویراحمد گفت: بر اساس مصوبه شورای ترافیک استان، فعالیت مدارس تمامی مقاطع تحصیلی شیفت عصر امروز در شهر یاسوج تعطیل شد.

مدارس شیفت عصر امروز در یاسوج تعطیل شدبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج ، معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار کهگیلویه وبویراحمد دلیل تعطیلی مدارس را روان سازی و مدیریت ترافیک و همچنین مسایل ایمنی دانش آموزان در آستانه سخنرانی همزمان نامزد‌های انتخاباتی در نوبت عصر امروز  در شهر یاسوج عنوان کرد.

عزیز فیلی گفت: : سخنرانی نامزد‌ها تنها در شهر یاسوج به صورت همزمان است و در سایر حوزه‌های انتخابیه سخنرانی‌ها همزمان نیست.

وی بیان کرد : تمامی تدابیر و تمهیدات لازم ترافیکی نیز برای سهولت در رفت وآمد و رفاه حال شهروندان در شهر یاسوج برای بعدازظهر امروز اندیشیده شده و از مردم نیز خواست نهایت همکاری را در این زمینه با پلیس و سایر دست اندرکاران امر داشته باشند.

قرار است چهار نامزد اصلی یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه شهرستان‌های بویراحمد و دنا از ساعت ۲بعدازظهر امروز بطور همزمان آخرین نطق انتخاباتی خود را انجام دهند.

شهرستان‌های بویراحمد و دنا دارای یک کرسی نمایندگی در مجلس شورای اسلامی است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.