آبنما‌های منطقه ۳ اهواز بهسازی و روشن می‌شوند

مدیر شهرداری منطقه ۳ اهواز گفت: روند بهسازی و احیاء آبنما‌های مهم و اصلی منطقه ۳ سرعت گرفته است.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، مهدی مرادحسینی مدیر شهرداری منطقه ۳ اهواز گفت: یکی از تاثیرگذارترین نما‌های شهری، بکارگیری و وجود آبنما‌های زیبا است که اهمیت قابل توجهی در ایجاد شور و نشاط و روحیه شهروندان و رهگذران دارد و باعث ایجاد جاذبه گردشگری در شهر می‌شود.

او افزود: بهسازی، رفع عیوب و نواقص سیستم پمپ و آبرسانی، رفع خاموشی، احیاء سازه‌های موجود با کاشیکاری جدید و ... از جمله اقداماتی است که بصورت ویژه و با تاکید در دستوری کاری این منطقه برای چندین آبنمای مهم و اصلی سطح منطقه از جمله آبنمای پارک زیتون کارمندی، آبنمای خطی مسیر فرودگاه، آبنمای پارک شهدای گمنام کوی ملت، آبنمای میدان چیتا و آبنمای پارک ولایت در حال انجام است.

مرادحسینی تصریح کرد: این عملیات در حالی در دست اقدام قرار گرفته است که تمامی آبنما‌های مذکور برای مدت طولانی دارای مشکل بوده اند و امیدواریم با بهسازی و روشن شدن آن‌ها جلوه شهری مناسب تری در روز‌های پایانی سال به سطح شهر و منطقه بخشیده شود.

در حال حاضر عملیات پاکسازی، شستشو، تامین تجهیزات و کاشیکاری جدید آبنمای مسیر فرودگاه و همچنین آبنمای پارک شهدای گمنام کوی ملت با نظارت و تلاش حوزه فنی و عمرانی این شهرداری در حال انجام و بهسازی است.

در چند روز گذشته یکی از مهمترین و بزرگترین آبنمای سطح شهر اهواز با طراحی و نمای جدید برای اولین بار بین مناطق شهری با استفاده از ورق‌های CNC (فلزی طرح دار) و نورپردازی جدید در میدان سردار شهید علیمردان خان بختیاری واقع در ملی راه تکمیل و راه اندازی شد.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.