بودجه شهرداری یزد به تصویب رسید/ افزایش سی درصدی بودجه سال ۹۹

رئیس کمیسیون بودجه شورای اسلامی شهر یزد گفت: بودجه سال آینده شهرداری با سی درصد افزایش به مبلغ هزار و دویست و شصت و پنج میلیارد تومان به تصویب شورای اسلامی شهر یزد رسید.

بودجه شهرداری یزد به تصویب رسید/ افزایش سی درصدی بودجه سال ۹۹ ونوس عامری  رئیس کمیسیون بودجه شورای اسلامی شهر یزد در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد  ، گفت:  بودجه سال آینده شهرداری با سی درصد افزایش به مبلغ هزار و دویست و شصت و پنج میلیارد تومان به تصویب شورای اسلامی شهر یزد رسید.

او افزود: بیست و هشت درصد از بودجه سال آینده به هزینه جاری و هفتاد و دو درصد به زیر ساخت‌های عمرانی تعلق دارد.

عضو شورای اسلامی شهر یزد ادامه داد: در بودجه سال آینده توجه ویژه‌ای به شهر ایمن، محیط زیست، مسائل حمل و نقل عمومی، نشاط اجتماعی و به ویژه اقتصاد شهر شده است.بودجه سال ۱۳۹۹ شهرداری یزد به تصویب رسید.

او با بیان این‌که خوشبختانه در این دوره شورای اسلامی شهر یزد حساسیت بسیار زیادی برای استفاده از صرف هزینه دارد، افزود: طبق برنامه ریزی‌های انجام شده درصدی از بودجه امسال شهرداری یزد برای خلاقیت و ایده‌پردازی به منظور توسعه شهری اختصاص یافته است.

او ادامه داد: بودجه سازمان مشاغل شهرداری به چهار برابر افزایش یافته است و امیدواریم سرمایه‌های خرد شهرداری به رونق کسب و کار تبدیل شود.
رئیس کمیسیون بودجه شورای اسلامی شهر یزد به رویکرد فرهنگی این شورا اشاره کرد و تصریح کرد: ساخت چهار فرهنگسرا، پلاتو تئاتر و نگار خانه برای سال آینده در نظر گرفته شده است.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار