نیرو‌های عراقی مسئول نیروی ضربت داعش را به دام انداختند

در عملیات کمین نیرو‌های امنیتی عراق، مسئول نیروی ضربت گروه تروریستی داعش در استان الانبار بازداشت شد.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از شبکه تلویزیونی العراقیه‏، بر اساس گزارش‌های سازمان‌های اطلاعاتی عراق نیرو‌های امنیتی موفق شدند مسئول «نیروی ضربت» گروه تروریستی داعش را در شهر هیت در استان الانبار بازداشت کنند.

زید الطائی، خبرنگار العراقیه‏، گزارش داد در عملیات نیرو‌های اطلاعات نظامی عراق، مسئول نیروی ضربت داعش پس از بازگشت به عراق از خارج این کشور در عملیات کمین لشکر هفتم و با همکاری نیرو‌های ۲۹ پیاده نظام عراق بازداشت شد‏، این عملیات دومین عملیات اطلاعاتی طی یک هفته گذشته به شمار می‌رود.

سرتیپ یحیی رسول رئیس اطلاع‌رسانی وزارت دفاع عراق در مصاحبه با خبرنگار العراقیه گفت: این عملیات پیش‌دستانه بر اساس گزارش‌های سازمان اطلاعاتی صورت گرفت که نتایج بزرگ و مثبتی داشت و باعث نابودی روحیه عناصر باقیمانده داعش شده و حاوی این پیام است که سازمان‌های اطلاعاتی عراق مراقب هر گونه رفتار عناصر باقیمانده داعش هستند.

خبرنگار العراقیه افزود: این عملیات در شهر هیت در استان الانبار انجام شد و مسئول نیروی ضربت داعش بر اساس ماده چهار تروریسم عراق تحت پیگیرد مقامات قضایی عراق بود.

این خبرنگار اضافه کرد: تروریست بازداشت‌شده مسئول اداری تامین بودجه گروه‌های تروریستی در کرکوک بود و بازداشت او بر اساس اطلاعات دقیق درباره محل دقیق حضور وی صورت گرفت.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار