کناره گیری ۴ نامزد انتخابات در همدان به نفع لیست شورای ائتلاف نیرو‌های انقلابی

سخنگوی شورای ائتلاف نیرو‌های انقلابی استان همدان گفت: تاکنون ۴ نامزد انتخابات در همدان به نفع لیست شورای ائتلاف نیرو‌های انقلابی در این حوزه انتخابیه کنار کشیدند.

کناره گیری ۴ نامزد انتخابات در همدان به نفع لیست شورای ائتلاف نیرو‌های انقلابیمحمدرضا غلامی پاک، سخنگوی شورای ائتلاف نیرو‌های انقلابی استان همدان در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان گفت: با انصراف ۴ نفر از نامزد‌های  انتخابات در حوزه همدان، فامنین و قهاوند در این حوزه انتخابیه ۸ نفر مورد تایید این شورا است و نام دو نفر از آن‌ها به عنوان نمایندگان شواری اعتلاف اعلام شده است.

او ادامه داد: در حوزه انتخابیه همدان و فامنین و قهاوند، سجاد علیزاد، حمید ربانی ارشد، سید مسعود نبوی و فاطمه طاهری به نفع لیست شورای اعتلاف نیرو‌های انقلابی استان انصراف دادند.

سخنگوی شورای ائتلاف نیرو‌های انقلابی استان همدان با اشاره به شاخص‌های کارآمدی، توجه به جوانگرایی، سوابق برای انتخاب نامزد‌های نهایی لیست این شورا افزود: از ۱۵ کاندیدای انتخاب شده سه نفر رد صلاحیت شدند که در نهایت ۱۲ نفر باقی ماند که از بین این کاندیدا‌ها مجمع عمومی ۷۰۰ نفره شورای ائتلاف شش نفر را انتخاب کرده که در هر شهرستان با نظرسنجی عمومی به نفرات نهایی رسیدیم.

غلامی پاک ادامه داد: همچنان با دو نامزد انتخابی دیگر در همدان در حال مذاکره هستیم تا به نفع نامزد‌های انتخاب شده در لیست شورای ائتلاف کنار بکشند.

انتهای پیام/ا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار