یازدهمین جشنواره فراگیری نخستین واژه آب در ساوجبلاغ

یازدهمین جشنواره فراگیری نخستین واژه آب در روستای هیو با حضور ۶۰۰ دانش‌آموز برگزار شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از البرز، یازدهمین جشنواره فراگیری نخستین واژه آب با حضور فرماندار شهرستان ساوجبلاغ و دهیار و شورای روستای هیو، مسئولین شرکت آبفار و شهرستان و مدیران آموزش و پر‌ورش و ۶۰۰ دانش آموزان پایه ابتدایی در روستای هیو برگزار شد.

عبدالحسین حسن زاده، رئیس هیأت مدیره ومدیر عامل شرکت آب و فاضلاب روستایی استان البرز گفت: موضوع آب یکی از موضوعات مهم جامعه است. در راستای ترویج فرهنگ مدیریت مصرف، جشنواره فراگیری نخستین واژه ” آب” در آن به اجرا درمی‌آید.

مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب روستایی هدف از برگزاری این جشنواره را آموزش و فرهنگ سازی مصرف بهینه آب در بین دانش آموزان در مقطع ابتدایی دانست و افزود: آموزش و نهادینه سازی فرهنگ مصرف بهینه آب در سنین کودکی به ویژه نخستین روز‌های یادگیری خواندن و نوشتن، بسیار کم هزینه و اثربخش خواهد بود.

حسن زاده با بیان این که کودکان پل ارتباطی بین جامعه و خانواده‌ها هستند گفت: این جشنواره در فضایی شاد و خاطره انگیز همراه با برگزاری نمایش آهنگین و جذاب مصرف بهینه آب، اجرای مسابقه و اهدای جوایز و هدایای تبلیغی و آموزشی برگزار شد و دانش آموزان با روش‌های صرفه جویی و راهکار‌های مصرف بهینه آب آشنا شدند.

انتهای پیام/ر. ن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.