مدیرکل ثبت احوال استان سمنان:

زمان‌بندی ثبت احوال سمنان برای صدور شناسنامه تا روز جمعه اعلام شد

قندالی گفت: زمان‌بندی ثبت احوال سمنان به منظور صدور شناسنامه‌ جدید برای شرکت در انتخابات مجلس تا روز جمعه اعلام شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، عباس قندالی مدیرکل ثبت احوال استان سمنان گفت: با توجه به برگزاری انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در روز جمعه دوم اسفند، شهروندانی که شناسنامه‌های آن‌ها مفقود و یا مخدوش شده، تا پایان وقت اداری امروز فرصت دارند درخواست صدور شناسنامه جدید به همراه مدارک مورد نیاز را به ادارات و نمایندگی‌های ثبت احوال استان سمنان تحویل دهند.

او بیان کرد: ۱۱ اداره، یک نمایندگی ثبت احوال و ۱۷ دفتر پیشخوان منتخب ثبت احوال در شهرستان‌های استان سمنان آماده دریافت مدارک این افراد و صدور شناسنامه هستند.

مدیرکل ثبت احوال استان سمنان تصریح کرد: شناسنامه‌های جدید تا ساعت ۱۶ فردا پنجشنبه و همچنین از زمان آغاز رای‌گیری تا پایان زمان رای‌گیری در روز جمعه به افراد تحویل داده می‌شود.

او تاکید کرد: افرادی که شناسنامه آنان مخدوش شده با در دست داشتن فتوکپی شناسنامه و یا اصل شناسنامه و همچنین افراد فاقد شناسنامه با داشتن کارت ملی و فتوکپی کارت آن و در صورت داشتن فتوکپی شناسنامه گم شده، به ادارات و نمایندگی‌های ثبت احوال استان سمنان مراجعه کنند.

مدیرکل ثبت احوال سمنان گفت: ارائه یک قطعه عکس برای صدور شناسنامه جدید به هنگام ارائه فرم درخواست تعویض شناسنامه به ثبت احوال ضروری است.

انتهای پیام / ر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار