مدیرکل دفتر امور بانوان و خانواده استانداری سمنان:

امروز فرصت انتخاب یک نماینده شایسته است

مهسا شاه حسینی گفت: امروز فرصت انتخاب یک نماینده اصلح است و با انتخاب فردی شایسته همه در تاثیر تصویب یک طرح و لایحه کارآمد شریک هستیم.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، مهسا شاه حسینی مدیرکل دفتر امور بانوان و خانواده استانداری سمنان در جلسه تبیین نقش زنان و مشارکت حداکثری آنان در انتخابات که با حضور بانوان دستگاه‌های اجرایی برگزار گردید گفت: امروز فرصت یک انتخاب اصلح است و با یک انتخاب درست و انتخاب فردی شایسته همه در تاثیر تصویب یک طرح و لایحه کارآمد شریک هستیم.

او با بیان اینکه جمعیت زنان تقریبا نیمی از جمعیت مردان است افزود: نقش زنان در امور مختلف به اندازه جمعیت مردان نیست و بسیاری از امور مهم زندگی و نقش‌های مختلف بر عهده بانوان است.

شاه حسینی تصریح کرد: تاکنون هیچ گزارشی مبنی بر سوء عملکرد و عملکرد ضعیف بانوان شاغل در سطح استان به دست استانداری نرسیده است که این امر نشانگر توانمندی و تبحر بانوان شاغل است.

مدیرکل دفتر امور بانوان وخانواده استانداری سمنان همچنین با اشاره به توانایی بانوان در پست‌های مختلف سازمانی، اجتماعی و سیاسی بیان کرد: بانوان خود باید مطالبه گر باشند در غیر اینصورت جایگاهی به دست نخواهند آورد و در حال حاضر ۱۴ معاون استاندار، ۵۳ معاون وزیر و ۴ سفیر زن در سطح کشور فعال هستند که نشانگر توانمندی و تبحر بانوان برای ایفای نقش در حوزه‌های مختلف سیاسی، اجتماعی، فرهنگی و بین المللی است.

انتهای پیام / ر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار