صدور ۲۰۰ هشدار سیل در انگلیس

اداره هواشناسی انگلیس اعلام کرد با ادامه بارش‌ها دویست نقطه همچنان با هشدار سیل از جمله شش هشدار شدید یا خطر جانی مواجه است.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، گزارش‌های رسمی منتشرشده نشان می‌دهد در ولز یکی از چهار منطقه تشکیل دهنده بریتانیا در پی توفان دنیس، حدود ۸۰۰ منزل مسکونی و محل کسب، مستقیما از سیلاب آسیب دیده و خسارات فراوانی به سیل زدگان در دیگر مناطق وارد شده است.

صدور ۲۰۰ هشدار سیل در انگلیس

اهالی مناطق آسیب دیده از توفان دنیس در بریتانیا، از حاضر نشدن مقامات دولتی در این مناطق انتقاد می‌کنند و درخواست‌ها به منظور اعلام شرایط اضطراری ملی، افزایش یافته است.

شماری از سیل زدگان در انگلیس گفته اند اگر به جای مناطق روستایی، محلات پولدارنشین اطراف لندن آسیب می‌دید، بوریس جانسون، نخست وزیر بلافاصله در آن جا حاضر می‌شد و با مردم آسیب دیده، ابراز همدردی می‌کرد.

مارک دریکفورد، وزیر اول منطقه ولز گفته ۵ تا ۱۰ میلیون پوند به منظور کمک به سیل زدگان، اختصاص می‌یابد.

در پی وزش باد‌های شدید و نیز بارش باران فراوان، رسانه‌ها در انگلیس اعلام کردند خسارات توفان سیارا (Ciara) و دنیس در مناطقی از اسکاتلند، ولز و انگلیس بسیار زیاد است و هنوز جبران نشده و در شماری از مناطق، به علت ادامه بارش ها، هشدار جاری شدن سیل ادامه دارد.

در پی توفان دنیس در هفته جاری دست کم ۵ نفر در انگلیس جان باختند، اما میزان خسارات مالی هنوز برآورد نشده است.

به گزارش اداره آب ولز، هنوز شماری از منازل مناطق سیل زده در این منطقه، از جمله در می‌هیل، به علت شرایط نامناسب به منظور دسترسی ماموران آب، فاقد آب آشامیدنی اند و به همین علت، با تانکر به منازل آب رسانده می‌شود. همچنین به علت آسیب به جاده‌ها و راه آهن در منطقه ولز و بسته بودن شماری از معابر روستایی و فرعی، از مسافران خواسته شده پیش از آغاز سفر، اطلاعات لازم را درباره چگونگی سفر، به دست آورند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار