سفر مایک پمپئو به عربستان سعودی

مایک پمپئو، وزیر خارجه آمریکا عازم عربستان سعودی شد.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از خبرگزاری رویترز، وزارت خارجه آمریکا اعلام کرد مایک پمپئو، وزیر خارجه این کشور در سفر سه روزه خود به عربستان با ملک سلمان، پادشاه این کشور، محمد بن سلمان، ولیعهد سعودی و فیصل بن فرحان، وزیر خارجه سعودی دیدار می‌کند. این سفر از امروز چهارشنبه آغاز می‌شود و تا روز جمعه ادامه خواهد داشت.

از سوی دیگر مایک پمپئو، وزیر خارجه آمریکا با تکرار ادعا‌های پیشین خود گفت مقامات واشنگتن آماده مذاکره با ایران در هر زمانی هستند؛ اما این مسأله نیازمند آن است که ایران در رفتار خود تغییر اساسی دهد و کمپین فشار حداکثری علیه ایران، ادامه خواهد یافت.

پمپئو در ادعایی خطاب به گزارشگران در آدیس بابا، پایتخت اتیوپی و پیش از سوار شدن به هواپیما برای سفر به عربستان گفت: ما عجله‌ای نداریم. کمپین فشار (علیه ایران) ادامه دارد. این تنها فشار اقتصادی نیست؛ بلکه این انزوا از طریق دیپلماسی نیز هست.

وزیر خارجه آمریکا پیش از سفر به اتیوپی، به آلمان، سنگال و آنگولا سفر کرده بود و با مقام‌های این کشور‌ها دیدار و گفتگو داشت. وی پس از عربستان، قصد دارد به عمان سفر کند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۸
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
قاتل ترامپ
۲۳:۳۶ ۰۱ اسفند ۱۳۹۸
ترامپ خوب گوش کن ...شما می دونید چرا با ایران مشکل داری چون واقعا می دونی تو دنیا اگر کسی جرأت نکا کردن و خوابوندن توی صورتت رو داشته باش اونم ایران و ایرانی ..شما از پیشرفت ایران ناراحتین شما می دونین 5 سال دیگه ایران به دنیا حکومت خواهد کرد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۰۱ ۰۱ اسفند ۱۳۹۸
این نادان لندهور باید بداند یکی از کمترین حقوق ایران در قبال ترور شهید سلیمانی در عراق و زدن هواپیمای مسافربری کشورمان به دست شیطان بزرگ ، زدن هواپیماهای حامل این نابکاران جانی است که برای کارشکنی و جلوگیری از بهبود روابط میان کشورمان با عربستان به رژیم حجاز فشار می آورند.فراموش نکنیم که سردار شهید سلیمانی در آستانه دستیابی به هدف مذکور به وحشیانه ترین و مستکبرانه ترین شکل به دست پلید شیطان بزرگ شهید شد.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۱۲ ۰۱ اسفند ۱۳۹۸
عمان هم نزدیکه میشه نابودش کرد از الان آماده باشید تا خبرش برسه
Iran (Islamic Republic of)
امین هستم .کیا
۰۱:۵۹ ۰۱ اسفند ۱۳۹۸
امروز این آمریکاست که منزوی شده نه ایران
چشماتو وا کن پمپی : منطقه دست ماست
چون کلا واس ماست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۳۹ ۳۰ بهمن ۱۳۹۸
رفته سری به گاوداریش بزنه
ببینه علوفه دارن هرچی بیشتر شیر بیشتر
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۰۶ ۳۰ بهمن ۱۳۹۸
این شخصیت یک تروریست است و در هنگام مسافرت به عراق و در پایگاه عین الاسد و دیگر پایگاه های عراق باید متقابلا ترور شود . دولت جنایتکار ال سعود در ترور سردار سلیمانی با آمریکا شریک است .و باید هزینهای اقدامات تروریستی در کشور های منطقه و کشور ما را بپردازد..
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۵۳ ۳۰ بهمن ۱۳۹۸
اگر مرد بیاد عراق.تف ب ذات کثیف قاتلان سردار.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۱۶ ۳۰ بهمن ۱۳۹۸
اگر جرات دارد به عراق سفر کند
آخرین اخبار