فراخوان ملی شهرداری سمنان برای طراحی میدان قومس

شهردار سمنان با اشاره به انتشار فراخوان ملی طراحی میدان قومس،گفت: مهلت ارسال آثار تا ۲۰ فروردین ۹۹ است و هنرمندان در سراسر کشور می‌توانند در این فراخوان شرکت کنند.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، سیدمحمد ناظم رضوی شهردار سمنان گفت: سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری سمنان برای طراحی میدان ورودی غربی شهر سمنان با نام ثبت شده «قومس»، از طریق ایجاد رقابت سالم میان افراد حقیقی، حقوقی، هنرمندان و متخصصان کشور با تخصص‌های معماری شهرسازی، طراحی شهری و مجسمه‌سازی فراخوان داد.

او افزود: علاقه‌مندان برای شرکت در این فراخوان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر و شرکت در مسابقه با شماره تماس ۳۳۴۶۶۹۹۰-۰۲۳ تماس بگیرند.

ناظم رضوی ادامه داد: برای دریافت اطلاعات و جزئیات تکمیلی نیز می‌توان به سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری و یا نشانی اینترنتی شهرداری سمنان www.semnan.ir مراجعه کنند.

ناظم رضوی مهلت ارسال آثار را ۲۰ فروردین سال ۹۹ عنوان و بیان کرد: داوری و انتخاب آثار براساس نگاه هنرمندانه و خلاق هنرمند و طراحی و اجرای حرفه‌ای، توسط شورای تخصصی آثار حجمی سازمان زیباسازی انجام می‌شود و نتایج پس از زمان داوری از طریق سایت این سازمان اعلام می‌شود.

شهردار سمنان گفت: زمان داوری آثار ۲۵ فروردین و اعلام نتایج ۳۰ فروردین سال آینده درنظرگرفته شده است.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار