راه مواصلاتی ۳۰۲ روستای آذربایجان غربی بازگشایی شد

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان غربی گفت: طی بیست و چهار ساعته گذشته راه ارتباطی ۳۰۲ روستا توسط راهداران استان بازگشایی شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان، ارسلان شکری مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان غربی ضمن تقدیر و تشکر از راهداران برای بازگشایی راه‌های روستایی استان؛ درباره آخرین وضعیت راه‌های استان در پی بارش برف اظهار داشت: بازگشایی محور‌ها و جلوگیری از مسدود شدن تمام راه‌های روستایی از برنامه‌های راهداران در روز‌های آتی است.

او آمار روستا‌های مسدودی را ۱۹۷ روستا اعلام کرد و افزود: ۵۷ روستا در شهرستان ارومیه، ۱۵ روستا در شهرستان مهاباد، ۱۵ روستا در شهرستان سردشت، ۶۵ روستا در شهرستان پیرانشهر، ۸ روستا در شهرستان سلماس، ۱ روستا در شهرستان تکاب، ۱۴ روستا در شهرستان اشنویه، ۲ روستا در شهرستان شاهیندژ، ۳ روستا در شهرستان خوی و ۱۷ روستا در شهرستان چالدران هستند که تا فردا بصورت کامل بازگشایی خواهند شد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان غربی با اشاره به مجموع ساعات بارش برف به میزان ۱۲ ساعت در ۶ محور شریانی استان طی بیست و چهار ساعت گذشته ادامه داد: تناژ مصرفی شن و نمک در سطح محور‌های ارتباطی جهت جلوگیری از یخبندان ۴۸ تن بود که در جریان این عملیات برف روبی ۱۲ نفر از همکاران راهداری با ۶ دستگاه ماشین آلات نسبت به انجام این عملیات اقدام کردند.

او با بیان اینکه به دلیل لغزندگی و وقوع کولاک تردد در برخی از محور‌های ارومیه و استان فقط با زنجیر چرخ میسر است افزود: به رانندگان و مسافرانی که قصد تردد از راه‌های ارتباطی استان را دارند توصیه می‌شود از هرگونه تردد غیر ضروری در این محور‌ها خودداری شود.

 بارش‌های متناوب برف در شهر‌های استان موجب تعطیلی مدارس شده است.

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.