نتایج پایش فضای کسب‌وکار باید به بهبود این فضا منجر شود

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار آذربایجان‌شرقی افزود: نتایج این پایش نباید تنها محدود به اعلام رتبه استان‌ها باشد، بلکه باید منجر به بهبود فضای کسب‌وکار و ارتقای شاخص‌های آن شود.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز ،علی جهانگیری معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار آذربایجان‌شرقی روز چهارشنبه در جلسه کارگروه پایش فضای کسب‌وکار استان که با حضور مدیر مرکز آمار و اطلاعات اقتصادی اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ایران تشکیل شد، گفت: برخی از فعالان بخش خصوصی، نتایج پایش فضای کسب‌وکار را صحیح نمی‌دانند که نشان می‌دهد شاخص‌های مورد ارزیابی در این پایش باید دقیق‌تر و واقعی‌تر باشد.

او با تأکید بر اینکه شاخص‌ها و نکات کلیدی این پایش به استان‌ها اعلام شود، افزود: این پایش باید منجر به بهبود فضای کسب‌وکار شود و بر این اساس انتظار داریم به همراه نتایج این پایش، توصیه‌های سیاستی و اجرایی نیز به استان‌ها اعلام شود.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار آذربایجان شرقی همچنین در نظر گرفتن شرایط و ویژگی‌های استان‌ها در پایش فضای کسب‌وکار را ضروری دانست و تأکید کرد: ظرفیت علمی و پژوهشی اتاق ایران باید در راستای بهبود فضای کسب‌وکار و ارتقای شاخص‌های اقتصادی استفاده شود و استان آذربایجان شرقی آماده همکاری با این نهاد است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار