بارش برف و باران در محورهای مواصلاتی استان زنجان/تردد در محورهای کوهستانی فقط با زنجیر چرخ امکانپذیر است

مسئول مرکز راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان زنجان با اشاره به بارش برف و باران در محورهای مواصلاتی استان زنجان گفت:تردد در برخی محورهای کوهستانی فقط با زنجیر چرخ امکانپذیر است.

بارش برف و باران در محورهای مواصلاتی استان زنجان/تردد در محورهای کوهستانی فقط با زنجیر چرخ امکانپذیر استمسئول مرکز راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان زنجان به خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان،گفت: در حال حاضر شاهد بارش  شدید برف در اتوبان زنجان - قزوین هستیم که لازم است رانندگان با احتیاط بیشتر در این محور تردد کنند.

محمدی افزود: به علت بارش برف و کولاک تردد در محورهای زنجان- طارم،زنجان-تهم-چورزق ، زنجان -دندی و محور ابهر -قیدار فقط با زنجیر چرخ امکانپذیر است.
 
او از رانندگان خواست با توجه به بارش برف و باران در محورهای مواصلاتی به ویژه ارتفاعات کوهستانی از سفرهای غیرضروری خودداری کنند.
 
محمدی ادامه داد: شهروندان در صورت ضرورت سفر برای اطلاع از وضعیت جاده‌های این استان و کشور با سامانه ۱۴۱ و نرم‌افزار موبایلی ۱۴۱ ارتباط برقرار کنند و یا با سامانه ۱۸۱۶ تماس بگیرند تا بتوانند سفر خود را مدیریت و برنامه‌ریزی کنند.
 
انتهای پیام/ن


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.