استان خراسان شمالی با مشارکت حداکثری به پای صندوق‌های رای می‌رود

فرمانده انتظامی استان گفت: برای تامین نظم و امنیت انتخابات ۴ هزار نیروی آموزش دیده بکارگیری شده اند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد ،   سردار علیرضا مظاهری با اشاره به رویداد مهم سیاسی دوم اسفند گفت : انتخابات در نظام مردم سالاری دینی است و علی رغم تمام تبلیغات سوء علیه نظام جمهوری اسلامی، افراد واجد شرایط با آزادی کامل در این انتخابات شرکت خواهند کرد.

سردار مظاهری  گفت : ارکان مهم مجلس، موضوع امنیت انتخابات است که برعهده نیروی انتظامی است و نیروی انتظامی همیشه ثابت کرده متعلق به مردم، برای مردم و در خدمت مردم است و به هیچ وابسته به هیچ حزب و گروهی نیست.

او افزود: مردم استان خراسان شمالی با مشارکت حداکثری و انتخاب آگاه‌ترین و اصلح‌ترین افراد برای این امر مهم شرکت خواهند کرد و انتخاب آن‌ها بر مبنای امنیت و منافع ملی، وحدت آفرین، پرشور، رقابتی، قانونمند و شفاف است.

مظاهری تصریح کرد: تعداد چهار هزار نفر نیروی آموزش دیده و مجرب در حوزه‌های عملیاتی، پشتیبانی و نظارتی آموزش دیده اند که برای رصد و کنترل روز‌های انتخاباتی آمادگی کامل دارند.

او با بیان عملکرد ۱۱ماهه نیروی انتظامی استان گفت: در حوزه پلیس ۱۱۰ افزایش ۲۵ درصدی تماس تلفنی نسبت به سال قبل، تماس‌های عملیاتی ۷درصد افرایش، تماس‌های غیرضروری و مزاحمت ۱۲درصد کاهش یافته است.

مظاهری عنوان کرد:امسال  در حوزه جرائم تعداد پرونده‌های تشکیل شده استان خراسان شمالی نسبت به مشابه سال قبل به تعداد ۵۷هزار و ۴۹۱ پرونده کاهش داشته است.

او اظهار کرد: در حوزه مواد مخدر در استان با مقدار دو تن و ۵۱۲ کیلوگرم افزایش ۱۳ درصدی نسبت به پارسال کشفیات داشتیم.

انتهای پیام/ه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.