نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی:

حضور گسترده در انتخابات پشتیبانی از انقلاب است

حجت الاسلام والمسلمین آل هاشم حضور گسترده مردم را در پای صندوق رای پشتوانه سازی برای انقلاب و نظام دانست.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز ، حجت الاسلام والمسلمین  آل هاشم نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی در دیدار طلاب و روحانیون مرند و جلفا در قم حضور گسترده مردم را در پای صندوق رای، پشتوانه سازی برای انقلاب و نظام دانست.

حجت الاسلام والمسلمین  آل هاشم گفت: مشارکت مردم در پای صندوق رای علاوه بر تاثیرگذاری درابعاد داخلی و خارجی و زمینه‌های مختلف سیاسی، فرهنگی، اقتصادی، اجتماعی، ضامن امنیت و اقتدار نظام است و قدرت نرم تولید می‌کند.

او با اشاره به اینکه مشارکت در انتخابات نشانه بلوغ فکری است افزود: با توجه به شرایط خاص کنونی و تبلیغات منفی دشمنان برای تحریم انتخابات، این حق به یک وظیفه شرعی، عقلی و اجتماعی تبدیل شده است که باید به آن عمل کرد.

امام جمعه تبریز گفت: ملت با استفاده از این حق باید پاسخ کوبنده‌ای به دشمن بدهد و با شرکت گسترده در انتخابات مهر تاییدی بر حاکمیت نظام مقدس جمهوری اسلامی بزند.

او گفت: تک‌تک آرای ملت نشانه آگاهی بالای آنان است و کسی نباید چنین تصور کند که رای وی ارزشی نخواهد داشت بلکه یقین داشته باشد که این رای در سرنوشتش تاثیرگذار است.

حجت الاسلام و المسلمین آل هاشم با بیان اینکه انتخابات در هر موقعیت و شرایطی کار مهمی است  افزود: در شرایط کنونی دشمنان از وضع موجود به دلیل برخی مشکلات معیشتی در جامعه، سوءاستفاده کرده و با القای ناامیدی، مردم را به حضور نیافتن در انتخابات تشویق می‌کنند بنابراین در چنین شرایطی باید با حضور پرشور در این رویداد مهم سیاسی به فتنه‌های دشمنان پاسخ محکمی داده شود.

نماینده ولی فقیه در استان با بیان اینکه شرکت گسترده در انتخابات ضامن امنیت و اقتدار کشور است افزود: هر زمان مردم در صحنه‌های مختلف حضور پررنگی داشته باشند، به همان میزان دشمن عقب‌نشینی می‌کند.

اوگفت: درصد بالای مشارکت ملت در انتخابات پشتوانه‌ای قوی برای نظام به شمار می‌رود و باعث می‌شود مسئولان در سطح بین‌المللی با اقتدار حضور یابند و از منافع کشور دفاع کنند در حالی که اگر مشارکت کمتر باشد، نه تنها استکبار جهانی قدرت‌نمایی بیشتری خواهد داشت بلکه مسئولان نیز دلگرمی برای فعالیت بیشتر را از دست خواهند داد.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.