پویش اجتماعی " بدون قیمت نخریم" در گالیکش اجرا می‌شود

رئیس اداره صنعت معدن وتجارت شهرستان گالیکش از اجرای پویش اجتماعی "بدون قیمت نخریم" در گلستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از گرگان، حسن رزاقی رئیس اداره صنعت معدن و تجارت شهرستان گالیکش گفت: در شرایط اقتصادی کشور یکی از موثرترین راهکار‌های تنظیم بازار رعایت نصب برچسب قیمت بر روی کالا توسط فروشندگان می‌باشد.

او تصریح کرد: عدم درج قیمت بر روی کالا از سوی فروشندگان تخلف محسوب شده و واحد‌های صنفی مطابق ماده ۵ قانون حمایت از حقوق مصرف کنندگان و ماده ۶ قانون تعزیرات حکومتی ملزم به نصب برچسب قیمت بر روی کالا و واحد‌های خدماتی نسبت به نصب نرخنامه در معرض دید مشتریان می‌باشند.

رزاقی اشاره کرد: درج قیمت کالا، قدرت تصمیم گیری افراد را در انتخاب و خرید کالا تسهیل می‌بخشد و عدم درج قیمت این آگاهی و انتخاب را از افراد سلب می‌نماید.

او بیان کرد: با همکاری همه جانبه مردم از طرح پویش " بدون درج قیمت نخریم" از شهروندان محترم شهرستان گالیکش در خواست می‌شود از مغازه‌هایی خرید کنند که قیمت کالا و یا خدمات در آن واحد نصب گردیده باشد و امیدواریم این پویش اجتماعی با همکاری همه جانبه مردم تبدیل به یک فرهنگ عمومی گردد.
 
رزاقی گفت: شهروندان محترم در صورت مشاهده هرگونه تخلف از جمله عدم درج قیمت کالا، گرانفروشی و ... را با شماره تلفن گویای ۱۲۴ ستادخبری اداره صنعت معدن وتجارت و یا شماره تلفن ۳۵۸۳۷۷۷۵ واحدبازرسی اتاق اصناف شهرستان تماس بگیرند.
 
انتهای پیام / ق
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.