رئیس شرکت فرودگاه‌های کشور:

تحریم‌های آمریکا علیه صنعت هوانوردی ایران ‌به اوج خود رسید‌ه است

سیاوش امیرمکری گفت: تحریم‌های کشورهای اروپایی و آمریکا علیه صنعت هوانوردی ایران ‌به اوج خود رسید‌ه است.

تحریم‌های آمریکا علیه صنعت هوانوردی ایران ‌به اوج خود رسید‌ه است به گزارش  خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد ،  سیاوش امیرمکری رئیس شرکت فرودگاه‌های کشور  در دیدار با استاندار خراسان شمالی اظهار داشت: شرکت فرودگاه‌های کشور تا کنون برای تأمین زیرساخت‌های فرودگاه بجنورد کم کاری نکرده است.

او افزود: با توجه به تحریم‌های کشور‌های اروپایی و آمریکا علیه صنعت هوانوردی ایران بعد از انقلاب اسلامی که اکنون به اوج خود رسیده است، امروز ناوگان هوایی کشور دوران سختی را پشت سر می‌گذارد که البته این تحریم‌ها موجب خودکفایی این صنعت در برخی از زمینه‌ها شده است.

رئیس شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران بیان کرد: ناوگان هواپیمایی کشور با ۱۴۰ فروند هواپیما در حال ارائه خدمات است و تقریبا همین تعداد هواپیما به دلیل مشکلات عدم تامین قطعات زمین‌گیر هستند. امیدواریم با تلاش بیشتر و توان مهندسی داخلی این هواپیما‌ها را به چرخه پرواز برگردانیم.

امیری مکری ادامه داد: با بهره‌مندی از نظر کارشناسی شرکت ایرلاینی که مسئول برقراری پرواز مستمر در خراسان شمالی است برای تامین تجهیزات فنی که مشکلات برقراری پرواز را حل کند، تصمیم می‌گیریم. فرودگاه برای استان سرمایه است و باید بازدهی داشته باشد.

انتهای پیام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.