اخبار کامل انتخابات زیر پوشش صد در صدی صدا و سیما

مدیر کل صدا و سیمای مرکز همدان از پوشش کامل تمامی اخبار و اتفاقات انتخابات از سوی صدا و سیما مرکز همدان خبر داد.

پوشش کامل انتخاباتمهدی دهقان نیری مدیر کل صدا و سیمای مرکز همدان در گفت و گو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان  با اشاره به پوشش سراسری و زنده رسانه ملی از یازدهمین انتخابات مجلس شورای اسلامی در سراسر کشور و استان همدان بیان کرد: مجموعا ۱۷ بخش خبری به صورت   بخش زنده در روز انتخابات از پخش سیما  هر دو ساعت و رادیو استان همدان هر یک ساعت  اخبار مربوط به انتخابات را پوشش خواهند داد.

او با اشاره به ساعات پخش اخبار رادیویی و تصویری  از استان همدان بیان کرد: اخبار سیما از ساعت  ۹، ۱۱، ۱۳، ۱۶.۳۰، ۱۹.۳۰، ۲۱، ۲۱.۳۰  به روی آنتن خواهد رفت و در صورت تمدید زمان انتخابات آخرین بخش خبری ساعت ۲۳ خواهد بود.

مدیر کل صدا و سیمای مرکز همدان در ادامه افزود: از رادیو نیز به ترتیب از ساعت ۹، ۱۰، ۱۱، ۱۳، ۱۵، ۱۶، ۱۷، ۱۸، ۱۹ و ۲۱ خبر انتخابات به صورت زنده به روی آنتن خواهد رفت.

دهقان نیری بیان کرد: در روز انتخابات دو اکیپ پخش زنده در دو  شعب اخذ رای  در شهر همدان و ۷ گروه خبری پوشش اخبار روز انتخابات را  در استان بر عهده دارند.

او اضافه کرد: علاوه بر  ۷ گروه خبری فعال در سطح شهر و استان همدان، خبرنگاران صدا وسیما و  محلی در ده شهرستان استان نیز اخبار و رویداد ها انتخابات را لحظه به لحظه گزارش می کنند.

مدیر کل صدا و سیمای مرکز همدان  با اشاره به ارتباط زنده با بخش سراسری، گفت: در روز انتخابات ارتباط زنده با شبکه خبر و بخش های سراسری  به صورت زنده از شعب اخذ رای برقرار خواهد شد.

انتهای پیام/د.ا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.