پشیمانی بازیگر سرشناس از طلاق همسرش!

بن افلک بازیگر، تهیه کننده و کارگردان سرشناس هالیوودی اعلام کرده که به شدت نسبت به طلاق خود از همسر سابقش احساس ناراحتی می‌کند.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان،  بن افلک در مصاحبه ای در مورداعتیاد، توانبخشی، عود بیماری و پشیمانی از طلاق خود صحبت کرده است و جدایی از جنیفر گارنر را اشتباهی جبران ناپذیر خوانده است.

این روز‌ها بن افلک در فیلم جدید "راه بازگشت" مشغول است که به شکلی عجیب بی شباهت به زندگی شخصی او نیست. در این فیلم او در نقش یک مربی بسکتبال دبیرستان بازی می‌کند که مشکلاتی جدی در ااعتیاد دارد و در ازدواج خود نیز مشکلاتی جدی دارد و سعی دارد با توانبخشی با بیماری الکلیسم مبارزه کند.


بیشتربخوانید: بازیگر جوان به علت اعتیاد به مواد مخدر درگذشت


وقتی بازیگر سرشناس از طلاق همسرش پشیمان می‌شود!

وی توضیح داد: "افرادی که رفتار‌های نابهنجار و وسواس بی اختیار دارند و من یکی از آن‌ها هستم اغلب سعی می‌کنند با پرخوری، اعتیاد این وضعیت را جبران کنند. وقتی به اشتباه احساس می‌کنید این رفتار‌ها حال شما را بهتر می‌کنند دوباره آن‌ها را تکرار می‌کنید و یک چرخه از رفتار غلط در وجود شما شکل می‌گیرد.

وی افزود:بزرگ‌ترین حسرت زندگی من طلاق است. من نسبت به این کار خود احساس شرم می‌کنم. من مطمئنا اشتباه کردم. "

منبع: انتخاب

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
مهسا
۱۸:۱۵ ۰۲ اسفند ۱۳۹۸
آفرادی که این بیماری رودارن توروخدابریددرمان کنیدخودتون رو.همسرمن همین بیماری روداره حالایه دوزبالاتر.زندگی روبه من وبچه۳سالم زهرکرده.میگه بروطلاق بگیر،میدونم بعدپشیمون میشم ولی مهم اینه الان اینکارومیکنم.توروخداآزارندیداطرافیانتون رو.
آخرین اخبار