معاون استاندار سمنان:

بیش از ۵۰۰ هزار نفر در استان واجد شرایط رای دادن هستند

خجسته‌پور گفت: ۵۱۴ هزار و ۱۹۷ نفر در استان سمنان در یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی واجد شرایط رای دادن هستند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، حبیب الله خجسته‌پور معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان گفت: ۵۱۴هزار و ۱۹۷ نفر شامل ۲۵۹ هزار و ۷۷۲ مرد و ۲۵۴ هزار و ۴۲۵ زن در استان سمنان واجد شرایط رای دادن هستند.

او با بیان اینکه ۴۵۳ شعبه اخذ رای برای انتخابات یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در شهر‌های استان سمنان پیش بینی شده است بیان کرد: از مجموع ۶۳۸ شعبه اخذ رای، ۵۰۶ شعبه ثابت و ۱۳۲ شعبه سیار است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان تصریح کرد: ۱۱ هزار و ۶۹۳ نفر به عنوان دست‌اندرکاران انتخابات مجلس یازدهم در روز جمعه دوم اسفند ۹۸ فعالیت دارند.

خجسته‌پور تصریح کرد: این افراد شامل اعضای هیات‌های اجرایی، نظارت و بازرسی و نیز کارکنان نیروی انتظامی، فرمانداران و بخشداران در شعبه‌های اخذ رای است که از ساعت هفت روز جمعه تا پایان رای‌گیری در شعبه‌های اخذ رای حضور دارند.

او با بیان اینکه واجدین شرایط رای دادن باید ۱۸ سال تمام داشته باشند، اضافه کرد: متولدین دوم اسفند ۱۳۸۰ به قبل می‌توانند در این دوره از انتخابات مجلس شرکت کنند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان ابرازداشت: داشتن شناسنامه و شماره ملی در روز رای‌گیری برای رای دادن الزامی است، اما توصیه می‌شود شهروندان به منظور تسریع در روند اجرای کار، کارت ملی به همراه داشته باشند.

خجسته‌پور گفت: در حوزه‎هایی که تشابه اسمی بین کاندیدا‌های نمایندگی در مجلس یازدهم وجود دارد، توصیه می‌شود کد کاندیدای مد نظر نوشته شود.

انتهای پیام / ر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار