بازار سکه و طلا زیر ذره بین باشگاه خبرنگاران جوان؛

نرخ سکه و طلا در یکم اسفند / سکه ۵ میلیون و ۳۶۰ هزار تومان شد

هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید در جریان معاملات امروز بازار آزاد تهران با قیمت ۵ میلیون و ۳۶۰ هزار تومان داد و ستد شد.

به گزارش خبرنگار نبض بازار گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید در جریان معاملات امروز بازار آزاد تهران با قیمت ۵ میلیون و ۵۵۰ هزار تومان، سکه طرح قدیم ۵ میلیون و ۵۵۰ هزار تومان، نیم سکه ۲ میلیون و ۷۹۰ هزار تومان، ربع سکه یک میلیون ۷۰۰ هزار تومان و سکه گرمی ۹۵۰هزار تومان داد و ستد شد.

 


بیشتر بخوانید: نرخ سکه و طلا در ۲۸ بهمن / هر گرم طلای ۱۸ عیار به قیمت ۵۳۲ هزار تومان رسید


همچنین قیمت هر اونس طلا در بازار‌های جهانی یک هزار و ۶۰۴  دلار و و ۴۹  سنت و هر گرم طلای ۱۸ عیار ۵۴۲ هزار و ۷۲۸ تومان است.
 
نرخ سکه و طلا در یکم اسفند ۹۸​
محصول نرخ(تومان)
سکه تمام بهار آزادی طرح جدید ۵.۳۶۰.۰۰۰
سکه طرح امامی ۵.۳۶۰.۰۰۰
نیم سکه بهار آزادی ۲.۷۹۰.۰۰۰
ربع سکه بهار آزادی ۱.۷۰۰.۰۰۰
سکه گرمی ​۹۵۰.۰۰۰
اونس جهانی یک هزار ۶۰۶ و دلار و ۸۹ سنت
طلای ۱۸ عیار ۵۴۸.۴۹۹

 انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۲۰ ۰۱ اسفند ۱۳۹۸
جناب محمد ولی رئیس اتحادیه طلا قیمت واقعی طلا با دلار ۱۴هزار تومانی و اونس جهانی ۱۶۰۰دلاری ، گرمی ۴۱۰ هزار تومان هست نَ ۵۴۸هزار تومان. تا کجا میخوایی این قیمت سکه و طلا را افزایش دهید و سودهای کلانی را نصیب خود و دوستانت نمایید.به چه قیمتی ؟ به قیمت بیچاره شدن مردم ؟ سال ۹۷ که طلا به ۵۳۰هزار تومان رسیده بود بخاطر این بود که دلار به ۱۹۵۰۰ تومان رسیده بود.اکنون که دلار ۱۴هزار تومان هست چرا قیمت طلا از سال ۹۷ هم سبقت گرفته ؟ خوده جنابعالی که مکرراً میگفتی قیمت طلای داخلی فقط وفقط به دلار بستگی داره و هیچ وابستگی به اونس جهانی نداشته و نخواهد داشت.از باشگاه خبرنگاران جوان درخواست میکنم که بخاطر رضای خدا هم که شده محمد ولی رئیس اتحادیه طلا را به چالش بکشید تا شاید جلوی افزایش افسارگسیخته ی قیمت سکه و طلا را بگیرند‌.
France
ناشناس
۱۳:۴۲ ۰۱ اسفند ۱۳۹۸
علی برکت اله.
آخرین اخبار