استان یزد آماده برگزاری انتخاباتی باشکوه

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار یزد گفت: همه تمهیدات لازم برای برگزاری انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در استان فراهم است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد  ، احمد ترحمی  معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار یزد گفت: همه تمهیدات لازم برای برگزاری انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در استان فراهم است.

او افزود: فرمانداری‌ها و بخشداری‌های ما در مراکز و فرعی حوزه‌های انتخابیه آمادگی کامل دارند و آخرین آمادگی و اقدامات آن‌ها رصد و پایش شده است و مشکل خاصی در برگزاری انتخابات نداریم.

رئیس ستاد انتخابات استان با بیان اینکه هیئت‌های نظارت، اجرایی و بازرسی، جلسات آموزشی و دوره‌های کاری برای نمایندگان خودشان در صندوق‌های رای برگزار کردند، ادامه داد: روز جمعه دوم اسفندماه شاهد حضور حداکثری مردم در پای صندوق‌های رای خواهیم بود.

ترحمی گفت: سیاست راهبردی ستاد انتخابات کشور بر چهار محور سلامت انتخابات، برگزاری قانونمند انتخابات، امنیت و مشارکت حداکثری استوار است.

او افزود: همه مامور به اجرای انتخابات بدون جانبداری از کاندیدا یا فرد خاصی هستیم و به همه عوامل انتخابات توصیه شده است نهایت دقت را در اجرای قانون و انجام وظایف قانونی خودشان انجام دهند.

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار تصریح کرد: قطعا انتخاب با مردم است و آن چیزی که نظر مردم باشد اعمال خواهد شد.

انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی فردا جمعه دوم اسفند ماه برگزار می‌شود.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.