ثبت بیش از ۹۸ میلیون تردد در محور‌های مواصلاتی استان اردبیل

مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده‌ای استان اردبیل از ثبت ۹۸ میلیون و ۵۳ هزار تردد در محور‌های مواصلاتی استان اردبیل خبر داد.

علی رحمتی، مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده‌ای استان اردبیل در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، گفت: این میزان تردد توسط ۶۴ سامانه تردد شماری در ۱۱ ماه گذشته به ثبت رسیده که در مقایسه با مدت مشابه سال قبل ۳/۵ درصد افزایش یافته است.

او با اشاره به اینکه بیشترین تردد با ۱۰ میلیون و ۱۲۱ هزار مورد در محور اردبیل – آستارا و بالعکس به ثبت رسیده افزود: در محور اردبیل سه راهی سرعین و بالعکس ۸ میلیون و ۶۲۰ هزارتردد و اردبیل مغان و بالعکس محدوده سه راهی صحرا نیز ۶ میلیون و ۷۹۵ هزار تردد به ثبت شده است.

رئیس کمیته حمل ونقل ستاد اجرائی خدمات سفر استان اردبیل میانگین سرعت استان را در مدت یاد شده ۷۰ کیلومتر بر ساعت عنوان کرد و گفت: عملیات نصب ۱۶ سامانه جدید ثبت تخلفات عبور و مرور در محور‌های مشکین شهر پارس آباد و اردبیل سرچم درحال انجام است.

رحمتی هوشمندسازی جاده‌های استان را از جمله برنامه‌های مهم اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده‌ای استان اردبیل دانست و تصریح کرد:علاوه بر ۶۴ سامانه تردد شماری ۴۰ دوربین نظارت تصویری، ۲۷ سامانه ثبت تخلفات عبور و مرور سرعت و ۲ سامانه توزین حین حرکت نیز در محور‌های مواصلاتی استان اردبیل فعال است.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.