آماده سازی بیش از ۱۶۰ مدرسه برای اسکان میهمانان نوروزی در استان همدان

معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی آموزش و پرورش استان همدان از آماده سازی بیش از ۱۶۰ مدرسه برای پذیرش میهمانان نوروزی در استان خبر داد.

آماده سازی بیش از ۱۶۰ مدرسه برای اسکان میهمانان نوروزی در استان همدانبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، محمد بداغی گفت: ۱۶۶ مدرسه با هزار و ۵۱۱ کلاس برای پذیرش میهمانان نوروزی در استان آماده سازی شده است.

او اضافه کرد: از این تعداد ۲۷۶ کلاس ویژه، هزار و ۱۴۶ کلاس نوع "الف" و ۲۷۶ کلاس نوع "ب" هستند.

بداغی با اشاره به فعالیت ۶ خانه معلم و مرکز آموزشی-رفاهی در قالب مراکز اسکان دائمی در استان ادامه داد: ۱۹ پایگاه اسکان فرهنگیان در سطح شهرستان ها، نواحی و مناطق استان با همکاری بیش از ۳۳۰ نفر از همکاران در پایگاه‌های اسکان برای پذیرش مسافران نوروزی آماده شده است.

او با بیان این که رزرو اینترنتی اسکان موقت نوروزی از ۹ تا ۲۳ اسفندماه انجام می‌شود افزود: همکاران فرهنگی با مراجعه به سامانه اسکان فرهنگیان به نشانی www.eskan.medu.ir می‌توانند نسبت به رزرو اینترنتی محل اسکان اقدام نمایند.

معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی آموزش و پرورش استان با اشاره به این که پذیرش فرهنگیان در مراکز اسکان موقت از ۲۸ اسفند آغاز می‌شود و تا پایان تعطیلات نوروز ادامه خواهد داشت، تصریح کرد: از تمامی ظرفیت‌های موجود در استان برای اسکان مناسب و رفاه میهمانان فرهنگی در ایام نوروز استفاده خواهیم کرد.

انتهای پیام/ ش

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار