آیا سرنوشت یاسر عرفات در انتظار محمود عباس است؟

نزدیکان محمود عباس اعلام کردند از اینکه احتمال دارد وی نیز به سرنوشت «یاسر عرفات» دچار شود، نگران هستند.

آیا سرنوشت عرفات در انتظار محمود عباس است؟به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی نجباء، نزدیکان «محمود عباس» رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین، بیم آن دارند که در پی اعلام مخالفت وی با «معامله قرن»، او هم به عاقبت «یاسر عرفات» دچار شود.

عرفات در سال ۲۰۰۴ میلادی به‌دنبال پشیمانی از ادامه سازشکاری، هدف ترور بیولوژیک قرار گرفت و در فرانسه درگذشت.

پیش از این نیز، «احمد ابوالغیط» دبیرکل اتحادیه عرب در نشست شورای امنیت سازمان ملل درباره اقدام رژیم صهیونیستی به حذف فیزیکی رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین و خلاصی از دست وی به شیوه‌ای که درباره یاسر عرفات، رئیس سابق تشکیلات خودگران فلسطین اقدام کرد، هشدار داد.

دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور آمریکا نهم بهمن ماه در کنفرانس خبری اخیر خود با بنیامین نتانیاهو، نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی، از طرح به اصطلاح صلح خود برای خاورمیانه موسوم به «معامله قرن» رونمایی کرد. این طرح شوم که در چارچوب حمایت‌های بی‌دریغ آمریکا از رژیم تل‌آویو ارائه شده است، حقوق فلسطینیان را نادیده می‌گیرد و صهیونیست‌ها را در اجرای سیاست اشغالگری سرزمین‌های فلسطینی جری‌تر می‌کند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۶
در انتظار بررسی: ۰
Germany
کامران
۲۲:۰۱ ۰۱ اسفند ۱۳۹۸
کفار همیشه توطئه گر هستند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۳۶ ۰۱ اسفند ۱۳۹۸
از خودشون است کاری بهش ندارند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۲۱ ۰۱ اسفند ۱۳۹۸
باور کردنی است، آمریکا هر کجا کم بیاره میره سراغ دستکاری ژنتیک، فکر میکنید اونا تو اتاق فکر پلیدشان بیکار نشسته و دارن تخمه میخورن، نخیر، اونا فکرهای پلید میکنند، پیاده نظام جور میکنند، تا فتنه هایشان را عملی کنند، حیف شد که ما در انتخابات قبلی، گول خوردیم و درست انتخاب نکردیم و شد آنچه نباید میشد، ولی به فضل خدا با انتخاب قالی بافی ها باید به جنگ فتنه های داخلی برویم، انشاالله، ملت درست انتخاب کنیم
Iran (Islamic Republic of)
عبدی
۱۲:۵۹ ۰۱ اسفند ۱۳۹۸
من خیلی وقته اینطور فکر کنم که محمد عباس هم به سرنوشت یاسر عرفات دچار می شه!!!! آخه این قانون زور گوهاست که تا وقتی باهاشون بودی هستی وقتی کوچکترین عدم همراهی ببینن از سر راه بر میدارنت!!! در ضمن اینکه هیچ فرد و کشوری به خائن به خود و کشورش نه تنها اعتماد نمیکنه و مدال شجاعت نمیده که در خفا برنامه حذفش هم طراحی و به وقت مورد نیاز اجراش م می کنن!!!نمونه واقعی خود یاسر عرفات!!! چرا آدم ها از تاریخ عبرت نمی گیرن؟!!!راستی محمود عباس کجا با و کیا زندگی می کنه که از جریان عرفات عبرت نگرفته؟!!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۴۷ ۰۱ اسفند ۱۳۹۸
هرکس به آمریکا اعتمادکرد پایان سرنوشتش شوم است
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۱۹ ۰۱ اسفند ۱۳۹۸
دست. بردارید از این حرفها
آخرین اخبار