انصراف ۵۲ نامزد انتخابات مجلس در استان قزوین

دبیر ستاد انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در استان قزوین گفت: تا کنون ۵۲ نفر از نامزد‌های انتخابات در سه حوزه انتخابیه استان قزوین انصراف داده اند.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ، اسدالله حمزه‌ای دبیر ستاد انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در استان گفت: در حوزه انتخابیه قزوین-آبیک-البرز ۷۶ نامزد تایید صلاحیت شده وجود داشت که با انصراف ۲۸ نامزد، شمار نامزد‌های باقی مانده در این حوزه به ۴۸ نفر کاهش یافت.

حمزه‌ای افزود: در حوزه انتخابیه تاکستان هم که ۲۴ نامزد تایید صلاحیت شده داشت با انصراف ۱۱ نامزد، شمار نامزد‌های باقی مانده به ۱۳ نفر رسید.

این مسوول انتخاباتی همچنین گفت: همچنین در حوزه انتخابیه بوئین زهرا-آوج که ۳۹ نامزد تایید صلاحیت شده داشت با انصراف ۱۳ نفر اکنون ۲۶ نامزد برای کسب کرسی نمایندگی مجلس در این حوزه انتخابیه با یکدیگر به رقابت خواهند پرداخت.

۱۳۹ نامزد انتخاباتی از سه حوزه انتخابیه استان قزوین تایید صلاحیت شده بودند که از این بین چهار نامزد از دیگر استان‌ها به این استان منتقل شدند.

یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی فردا جمعه دوم اسفند ماه برگزار خواهد شد.

حوزه انتخابیه قزوین-آبیک-البرز دارای ۲ کرسی نمایندگی مجلس و حوزه‌های انتخابیه تاکستان و بوئین زهرا-اوج نیز هرکدام دارای یک کرسی نمایندگی هستند.

۹۲۵ هزار و ۴۷۸ شهروند در استان قزوین واجد شرایط رای دهی هستند که از این تعداد ۴۴ هزار و ۳۱۸ نفر رای اولی هستند.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار