تلاش راهداران برای بازگشایی راه‌های روستایی مسدود استان زنجان ادامه دارد/۱۰ روستا همچنان در محاصره برف

مسئول مرکز راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان زنجان با اشاره به بازگشایی بیش از ۱۴۰ راه روستایی مسدود طی بارش های چند روز گذشته در استان زنجان گفت:راه ارتباطی ۱۰ روستا همچنان در استان زنجان مسدود است.

تلاش راهداران برای بازگشایی راه‌های روستایی مسدود در زنجان ادامه دارد/راه ارتباطی ۱۰ روستا همچنان در استان زنجان مسدود استمسئول مرکز راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان زنجان به خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان، گفت:در پی بارش برف و کولاک شدید  چند روز گذشته در مناطق مختلف استان زنجان راه ارتباطی  بیش از ۱۰۰ روستا مسدود شد که با تلاش ماموران راهداری بیشتر راه‌های مسدود بازگشایی شد.

او با اشاره به اینکه در حال حاضر راه ۱۰ روستا در استان همچنان مسدود است  ادامه داد:  عمده راه‌های ارتباط روستایی مسدود شده مربوط به شهرستان‌های زنجان و ایجرود است.

محمدی افزود: راهداران مستقر در محور‌های ارتباطی این استان برای بازگشایی این تعداد راه روستایی که در مناطق کوهستانی و برفگیر قرار دارند تلاش  می‌کنند.

مسئول مرکز راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان زنجان افزود: در حال حاضر با تلاش راهداران تمام محور‌های اصلی و فرعی استان باز است و تردد در این محور‌ها در جریان است.

محمدی با اشاره به ادامه بارش باران و برف ادامه داد: شهروندان در صورت ضرورت سفر برای اطلاع از وضعیت جاده‌های این استان و کشور با سامانه ۱۴۱ و نرم‌افزار موبایلی ۱۴۱ ارتباط برقرار کنند و یا با سامانه ۱۸۱۶ تماس بگیرند تا بتوانند سفر خود را مدیریت و برنامه‌ریزی کنند.

انتهای پیام/ن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.