معاونت حمل و نقل و ترافیک منطقه ۵ شهرداری تهران خبر داد؛

احداث پایانه تاکسی و اتوبوس OPG در بهار ۹۹

اسدی از افتتاح طرح احداث پایانه تاکسی و اتوبوس شهرک OPG در بهار سال آینده خبر داد.

محمد باقر اسدی معاونت حمل و نقل و ترافیک منطقه ۵ شهرداری تهران در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، در تشریح جزئیات احداث پایانه تاکسی در OPG، اظهار کرد: با توجه به احداث خط ۶ مترو در منطقه ۵ و ۷، مدیریت شهری منطقه به منظور پیش بینی تسهیل تردد حجم مسافر تزریق شده به معبر با راه اندازی ایستگاه های مترو مطالعاتی انجام داد و بر اساس آن به نیاز‌های محدوده شهرک مسکونی OPG رسید.

معاونت حمل و نقل و ترافیک منطقه ۵ شهرداری تهران افزود: پس از مطالعات انجام شده مدیریت شهری منطقه به دو طرح اصلاح هندسی بخشی از معبر و ایجاد پایانه برای تاکسی و اتوبوس دست پیدا کرد و این طرح‌ها (احداث پارک سوار و اصلاح هندسی معبر) با رفع معارضان به مرحله اجرا رسید.


بیشتر بخوانید: طرح جامع حمل و نقل ریلی تهران تصویب شد 


اسدی در تشریح مساحت طرح و بودجه آن، گفت: مساحت پایانه تاکسی و اتوبوس و اصلاح هندسی بخشی از معبر شهرک مسکونی، ۲ هزارو ۵۰۰ متر مربع و باید اعلام‌کنم در بخش رفع معارض و اجرای پروژه رقمی بالغ بر ۱ میلیارد تومان هزینه شده است.

او در پاسخ به این سوال که طرح های مدیریتی منطقه ۵چه زمانی آماده بهره برداری می شود، بیان کرد: ما در مدیریت شهری زمان افتتاح طرح را بهار ۹۹ پیش یبنی کردیم، اما زمان افتتاح کامل طرح (اصلاح هندسی معبر و احداث پایانه تاکسی و اتوبوس) همزمان با تکمیل ایستگاه مترو در منطقه است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار