حجت الاسلام و المسلمین رئیسی مطرح کرد؛

حضور مردم در انتخابات وظیفه الهی و سیاسی/ هر رأی در صندوق تیری به قلب دشمن است

رئیس قوه قضاییه گفت: حضور مردم در صحنه انتخابات یک وظیفه الهی و سیاسی است.

به گزارش خبرنگار حوزه حقوقی- قضایی گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، حجت الاسلام و المسلمین سید ابراهیم رئیسی رئیس قوه قضاییه درباره برگزاری یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی گفت: بهترین کسی که می‌تواند انتخاب شود، کسی است که هم احساس تعهد و مسئولیت در قبال ارزش‌های انقلاب اسلامی داشته باشد و هم نسبت به مردم و دغدغه‌های آن‌ها احساس مسئولیت کند، ضمن اینکه روحیه جدی برای مبارزه با فساد هم داشته باشد.

حجت الاسلام و المسلمین رئیسی افزود: نکته مهم درباره مجلس، اصلاح ساختار‌های فسادزاست.

رئیس قوه قضاییه گفت: مجلس می‌تواند با کمک دولت در اصلاح ساختار‌های فسادزا و ایجاد فضای بدون مانع و مشکل کسب و کار، نقش داشته باشد و این یعنی رقم زدن روندی از کسب درآمد، تولید و رونق تولید که در آن مشکلی برای مردم وجود نداشته باشد و برای سرمایه گذار، تولید کننده و کارآفرین هم تشویق کننده باشد.

وی اضافه کرد: از افتخارات ارزشمندی که از بدو پیروزی انقلاب داشته‌ایم، مراجعه به رأی مردم برای شکل گیری همه ارکان نظام اسلامی است.

رئیس قوه قضاییه گفت: از صدر نظام تا همه بخش‌های نظام اسلامی در حوزه اجرایی و قانونگذاری، با اراده و رأی مردم رقم می‌خورد.

حجت الاسلام و المسلمین رئیسی افزود: حضور مردم در انتخابات هم حق و هم تکلیف است، به این معنا که امروز همه ایرانیان حق انتخاب دارند و از طرف دیگر هم تکلیف دارند که بهترین را برگزینند.

وی گفت: حضور مردم در صحنه انتخابات که یک وظیفه الهی-سیاسی و تکلیفی است که رهبر معظم انقلاب بر آن تاکید کرده‌اند، برای دوستداران انقلاب اسلامی پیام دارد که آن پیام حضور، قوت، قدرت و اقتدار نظام است.

حجت الاسلام و المسلمین رئیسی افزود: این حضور برای دشمنان هم این پیام را دارد که به رغم خواست شما با همه وجود، نه فقط خودمان بلکه خانواده و اطرافیان ما، همه پای صندوق‌های رأی حاضر می‌شویم و رأی می‌دهیم.

رئیس قوه قضاییه گفت: هر رأی که در صندوق ریخته می‌شود، تیری در قلب دشمنان است و معلوم می‌شود که ملت بزرگ ایران به رغم همه مسایل و تنگنا‌هایی که دشمن ایجاد کرده است یا مشکلاتی که دارد، با دشمن شناسی خود نسبت به آرمان‌های انقلاب اسلامی به هیچ وجه کوتاهی نمی‌کند.

وی اضافه کرد: أی مردم عزیز ما با هر سلیقه سیاسی و با هر نگاه و گویشی، در هر شهر و روستا و در جای جای ایران اسلامی، این دو پیام را برای دوستان و برای دشمنان انقلاب دارد.

حجت الاسلام و المسلمین رئیسی افزود: حضور با انگیزه و اثر بخش مردم عزیزمان بسیار می‌تواند در شکل گیری مجلس قوی موثر باشد.

رئیس قوه قضائیه گفت: ما دنبال مجلس قوی هستیم، ​مجلس قوی، با اراده قوی شکل می‌گیرد و حتما رأی قوی است که می‌تواند مجلس قوی را شکل بدهد و از جهت نظارت بر دستگاه‌های اجرایی و نیز تعامل با دستگاه‌های مختلف برای ارتقای کشور رقم بزند.

وی گفت:همگی باید کشور را برای رسیدن به قله مورد نظر که شکل گیری ایرانی قوی است، همراهی کنیم و شکل گیری ایرانی قوی با نهاد‌های قوی امکان پذیر است.

رئیس قوه قضاییه افزود: قوه قضائیه قوی، ​دولت قوی و مجلس قوی شکل دهنده ایران قوی است و مجلس قوی می‌تواند به همه نهاد‌ها با همکاری و مساعدت، کار را هموار کند.

حجت الاسلام و المسلمین رئیسی گفت: اگر مجلس، قوی باشد دولت هم قوی خواهد بود و در نهایت گره گشایی از زندگی مردم، هموار شدن زندگی مردم با کارآفرینی، تولید و شکل گیری اقتصاد مقاومتی نتیجه مجلس خواهد بود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱۹
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۵:۳۸ ۰۲ اسفند ۱۳۹۸
سلام
آقای رئیسی من بندرعباسی هستم حضرت عالی چند مدت قبل یه سفر به شهر ما داشتین متاسفانه بعد از سفر شما اداره پست و تیپاکس شهر ما به شدت محدود شد به طور مثال دیگه حتی اجازه ارسال یک عدد گوشی موبایل هم نداریم چه آکبند باشه چه دسته دوم، ارسال کالای خارجی کاملا ممنوع شد، ارسال کفش فقط در روز یک عدد، اگه شما این دستور رو صادر کردید که بعید می دونم دستور تون رو اصلاح کنید اگه از حضور شما در شهر ما سو استفاده شده. پیگیری کنید با تشکر. اداره پست شهر بندرعباس به شدت محدود شده.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۲۴ ۰۱ اسفند ۱۳۹۸
ریسی دیگه حال احوالی برامردم نزاشتن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۳۸ ۰۱ اسفند ۱۳۹۸
به شرطی که وقتی قانونی که 9 ساله تصویب شده اما اجرا نمی شود متخلفان نیز بازخواست کنید اینم وظیفه شرعی والهی شما آقایی رئیسی
Iran (Islamic Republic of)
عمار
۱۸:۳۲ ۰۱ اسفند ۱۳۹۸
بنام خداوند جان و خرد :
مجلس شورای اسلامی باید در تصمیم گیریهای تمامی مسائل خرد و کلان کشور در راس امور باشد : و تک تک نمایندگان مجلس در قبال مردم ایران مسئولند ، نماینده مردم باید ولایت مدار شجاع دل انقلابی عالم بر تمامی امور مملکتی و مردمی و یاری رسان مردم از هر لحاظ باشد باید صدای پنهان و آشکار مردم ضعیف و بینوایان و محرومان و مسکینان و فقرا و ایتام و بیکاران بی درآمد و کم درآمدهای زیر خط فقر باشد باید از دل مشکلات مردم بیرون آمده باشد در ضمن سواد فقط به مدرک گرایی نیست نماینده مجلس شورای اسلامی باید همچون دلاور مرد مردان صدیق شهید سردار دلها حاج قاسم سلیمانی عزیز مقتدر و قدرتمند باشد و اگر غیر از اینها باشد نماینده مردم نیست و حق الناس و حق الله تا قیامت گردنشان است . والسلام و صلوات التماس دعا و التماس تفکر .
Iran (Islamic Republic of)
ذوالفقار
۱۸:۲۴ ۰۱ اسفند ۱۳۹۸
همه امید ما و رهبری برای کنترل قیمت ها مخصوصا ماشین به شمادوخته ...
تورا خدا قیمت ماشین رابه اولش برگردانید ونگذارید حقوق مردم بیش ازاین ضایع بشه...
مردم به شدت به انسانهای پاکی مثل شما نیازدارند و در برابر مبارزه بافسادازشما حمایت میکنند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۴۸ ۰۱ اسفند ۱۳۹۸
همزمان وظيفه الهي و شرعي مسئولين رو هم گوشزد كنين
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۲۶ ۰۱ اسفند ۱۳۹۸
احسنت؛لعنته خدا بر کسانی که منافع کشور را بر منافع خود ترجیح ندهند
Iran (Islamic Republic of)
رودلف آرزو
۱۷:۱۵ ۰۱ اسفند ۱۳۹۸
جناب رئیسی،
با سلام و ارادت بنده.
جهت معرفی بیشتر باید عرض کنم اینچانب عاشق وطنم، هموطنهایم و بحسین کننده نظام و سیاستهای آن میباشم، حضرت آقا گه جای خود دارند، در این سالها دشمنان با انواع و اقسام ترفندها سعی در واژگونی مملکت داشته اند، که حضرت آقا با درایت خود همه دشمنان را مایوس نمودند.
فردا روز بزرگی است، روز انتخابات، انتخاب نمایندگان مجلس اسلامی، اما.......
البته صبح اول وقت بر حسب وظیفه و اینکه من هم هرچند عنصری گوچک ولی برای مایویس نمودن آن خارج نشینها برای رای دادن خواهم رفت، ولی با صداقت کامل باید عرض گنم که فقط و فقط بفرمان آقا رای خواهم داد ولی بدون هیچ اطمینان و اعتماد، کاملا مایوسانه، دلیل آن هم فقط بی اعتمادی به این سیل نامزدها، دلیلش اینهمه فسادهای میلیاردی گه فقط و فقط همانطور گه همه میدانیم از مسولین بیرون آمده و خواهد آمد، شده یک آدم معمولی درخوتست وام آنهم فقط یک ملیون تومان از بانک گرده باشد، که البته با جواب منفی روبرو میشود، ولی این آقایان از رئیس شعبه ببالا میلیاردی ماشااله سیرمونی هم ندارند.
خلاصه حسب وظیفه رای خواهم داد ولی بجز آقای قالیباف به هیچگس اعتماد ندارم.
متاسفانه هر ساختمانی که بنام برج شناخته میشوند را میبینم نزدخود میگویم این هم دزدی است.
با احترام..
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۴۶ ۰۱ اسفند ۱۳۹۸
سال ها مردم وظیفه ی خود را به خوبی انجام دادند ولی مسئولان فشاربرمردم را بیشتر می کنند تا کی باید صبرکنیم وچوب مسئولان ناجوانمردرا بخوریم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۳۵ ۰۱ اسفند ۱۳۹۸
رسیدگی به فساد و ظلم و فقر و ... هم از وظایف الهی و انسانی هست.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۱۹ ۰۱ اسفند ۱۳۹۸
رسیدگی به مشکلات عدیده مردم وظیفه ی الهی سیاسی مسئولین نیست؟ فقط مردم وظیفه دارند؟ مسئولین فقط وظیفشون غرق در ثروت هست؟!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۵۵ ۰۱ اسفند ۱۳۹۸
عجب
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۱۵:۲۷ ۰۱ اسفند ۱۳۹۸
مردم وظیفشونو خوب میدونند و انجام میدهند ،شما مسئولان متاسفانه وظایفتان را نه میشناسید نه عمل میکنید اصلا
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۲۰ ۰۱ اسفند ۱۳۹۸
خدا پدرتو بیامرزه که حرف حق رو زدی.
Iran (Islamic Republic of)
ali
۲۰:۵۶ ۰۱ اسفند ۱۳۹۸
آفرین بر دیدگاه منطقی شما
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۱۸ ۰۱ اسفند ۱۳۹۸
جناب رئیسی. الهی که همون تیرها به قلب تو وامثال تو باشه که به مردم ظلم میکنید.کشوری با اینهمه ثروت تو فقر باشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۲۳ ۰۱ اسفند ۱۳۹۸
حرف دل ما رو زدی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۵۴ ۰۱ اسفند ۱۳۹۸
درود برشرفت با این سخنان
ودرودبر yjcکه حرف دل مردم را منتشر کرد
Iran (Islamic Republic of)
ali
۲۰:۵۷ ۰۱ اسفند ۱۳۹۸
آفرین بر شما که حرف دل ما را زدی
آخرین اخبار