رئیس پلیس‌راه قم در گفت و گو با باشگاه خبرنگاران جوان:

تکذیب شایعه قرنطینه بودن قم/تمام محورهای قم باز است

رئیس پلیس‌راه قم گفت:با توجه به بارش باران و برف وضعیت ترافیک در تمامی جاده‌های قم عادی و روان است.

سرهنگ پناهی،رئیس پلیس راه استان قم در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازقم،اظهارکرد:با توجه به بارش باران در تمام محورهای قم و بارش برف به‌خصوص در مناطق بالادست استان شامل محورهای ساوه، تفرش،فوجرد و کهک وضعیت ترافیک در تمامی محورهای قم عادی و روان است.

او در ادامه با اشاره به بروز کرونا و فوت دو تن در قم گفت:تاکنون هیچ دستوری مبنی بر قرنطینه کردن شهر قم به نیروی انتظامی ابلاغ نشده است وشایعه قرنطینه شدن قم تکذیب می شود.

رئیس پلیس‌راه فرماندهی انتظامی قم گفت:از همشهریان تقاضا می‌شود در این شرایط جوی از سفرهای غیرضروری پرهیز کنند و حتما تجهیزات زمستانی از جمله زنجیر چرخ  به همراه داشته باشند.

سرهنگ پناهی با اشاره به لغزنده بودن جاده های قم افزود: رانندگان در این شرایط فاصله طولی  را رعایت و با سرعت مطمئنه حرکت کنند.

انتهای پیام/ش

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۵۲ ۰۵ اسفند ۱۳۹۸
راه درستش قرنطينه كردنه،چه با افتخارم ميگن كه قرنطينه نيست!!!!گندش به زودي در مياد وقتي از چين بدتر شديم.اونا خداي تكنولوژي و بهداشت و امكانات و مسئولان بدرد بخور بودن شدن اينننن؛واي به حال ما...
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۲۰ ۰۴ اسفند ۱۳۹۸
لطفا هراقدامی ک ممکنه انجام بدید ک این بیماری کل ایران رو درگیر نکنه
Iran (Islamic Republic of)
mohammad
۱۶:۱۱ ۰۱ اسفند ۱۳۹۸
بله صدالبته که قم را کسی جرات نداره قرنطینه کنه الان قم مثل ووهان چینه ولی نمیزارن قرنطینه بشه شما راخدا سلامتی مردم براتون مهم باشه اولین اقدام قرنطینه است این یک اصله نه تعارف
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۲۶ ۰۱ اسفند ۱۳۹۸
بیخود بزرگش نکن