تامین امنیت انتخابات با حضور قدرتمند پلیس

فرمانده انتظامی استان همدان گفت: انتخابات یازدهم مجلس شورای اسلامی با حضور قدرتمند پلیس در امنیت کامل برگزار خواهد شد.

تامین امنیت انتخابات با حضور قدرتمند پلیس بخشعلی کامرانی صالح، فرمانده انتظامی استان همدان در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان : با اشاره به برگزاری یازدهمین انتخابات مجلس شورای اسلامی در سراسر کشور و همزمان استان همدان بیان کرد: بر اساس قانون وظیفه تامین امنیت انتخابات بر عهده نیروی انتظامی و پلیس است.

او با بیان اینکه نیروی انتظامی با تمام توان و ظرفیت در حال خدمت رسانی به مردم و تامین امنیت انتخابات پیش رو است، بیان کرد: همگی یگان ها و همکاران ما در فرمانده انتظامی استان در آماده باش کامل به سر می برند.

فرمانده انتظامی استان همدان  با بیان اینکه هیچ مشکل امنیتی در استان از بابت انتخابات وجود ندارد، بیان کرد: با رصد های دقیق اطلاعاتی و پلیسی مشکل امنیتی در استان وجود ندارد و انتخابات در سلامت کامل برگزار خواهد شد.

کامرانی صالح با اشاره به  محدودیت‌های ترافیکی ویژه انتخابات، گفت: تردد از ساعت ۲۴ شب جمعه ۲ اسفند از تقاطع شکریه، میرزاده عشقی به سمت میدان شکریه، از خیابان مهدیه به سمت میدان شکریه  ممنوع است.

او افزود: تردد در خیابان شکریه از کوچه یحیوی به سمت میدان شکریه تا ساعت ۸ صبح روز جمعه ۲ اسفند  نیز ممنوعیت دارد.

فرمانده انتظامی استان همدان گفت: تردد در این مسیر ها  از ساعت ۱۸ روز جمعه ۲ اسفند تا پایان جمع آوری صندوق آرا ممنوع است.

انتهای پیام/د.ا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.