در گفت وگو با باشگاه خبرنگاران جوان مطرح شد؛

سودجویان و گرانفروشان ماسک‌های تنفسی منتظر برخورد شدید باشند

رئیس گشت‌های تعزیرات حکومتی استان تهران گفت:هر فرد یا مرکزی اقدام به گران فروشی و یا احتکار کالایی مانند ماسک‌کند به اشد مجازات خواهد رسید.

حسین ایزدی رئیس گشت‌های تعزیرات حکومتی استان تهران در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه حقوقی- قضایی گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره گران فروشی داروخانه ها در مورد ماسک‌های فیلتر دار در بازار اظهار کرد: امروز صبح از دو تولید کننده مواد اولیه ماسک بازدید شد که اطمینان خاطر داده شد که هیچ‌گونه کمبودی در این خصوص وجود ندارد و به زودی ماسک‌ها وارد بازار می‌شوند.

وی افزود: موضوعی که مطرح شده این است که برخی واسطه‌ها می‌خواهند از وضعیت کنونی سودجویی کنند که تمرکز گشت‌های تعزیرات بر روی این واسطه ها خواهد بود.

ایزدی گفت: هر فرد یا مرکزی اقدام به گران فروشی و یا احتکار کالایی مانند ماسک‌کند به اشد مجازات خواهد رسید و ما هم اکنون در خصوص این موضوع که بسیار حساس است کوتاهی نخواهیم کرد.

وی ادامه داد: فردا با همکاری وزارت بهداشت به سراغ واسطه‌ها و شرکت‌های تولید کننده ماسک خواهیم رفت.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۱۲ ۱۱ اسفند ۱۳۹۸
فروشگاه اینتر نتی ایسام با قیمتهای نجومی در حال فروش ماسک است ونهایتا میگوید مردم موجودی کالای خود را برای فروش گذاشته اند کسی هم پیگیری نمیکند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۵۳ ۰۲ اسفند ۱۳۹۸
توی قرآن برخورد کنید ۵۵۰تومن تمام شده ۸۵۰۰تومان میفروشن
Iran (Islamic Republic of)
حسین
۱۰:۵۸ ۰۲ اسفند ۱۳۹۸
من دیشب برای خرید ماسک به داروخانه رفتم برای اینکه بچه مدرسه ای دارم و گفتم حتما" مدارس برای ایمنی بچه ها در استفاده از ماسک توصیه خواند کرد و وقتی درخواست ماسک از داروخانه کردم اولا" ماسک فیلتر و دولایه و سه لایه و غیره نداشت و فقط ماسک ساده ماینه و آن هم به هر نفر فقط 2 تا می دهد گفتم مگه چه خبره هنوز کرونا همه گیر نشده باز مسئه ماسک کمیاب شده هیچی نگفت ، داروخانه دیگری رفتم وضع به همین صورت بابا تو رو خدا هنوز هیچی نشده این وضع کنترل شود و قبل از اینکه جو روانی برای مردم درست شود .آقای وزیر بهداشت کجایی خبر داری یا نه ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۵۹ ۰۱ اسفند ۱۳۹۸
در شهر ما همه ی داروخانه ها میگن نداریم
اگر هم موردی بگوید داریم یکی 24000 تومان!!!!!!!
آن هم از اون نا مرغوبها.
آخرین اخبار