روابط عمومی آستان مقدس حضرت معصومه (س)اعلام کرد؛

کرونا محدودیتی برای زائران ایجاد نکرده است

بارگاه بانوی کرامت(س) به صورت مستمر ضد عفونی می‌شود و این موضوع با توجه به شرایط موجود، افزایش یافته است.

کرونا محدودیتی برای زائران ایجاد نکرده استبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم، حجت‌الاسلام جواد بهشتی‌پور، مدیر روابط عمومی و تبلیغات آستان مقدس کریمه اهل‌بیت (س) با رد شایعات گفت: برغم تشدید تدابیر بهداشتی در روز‌های اخیر با هدف مقابله با شیوع بیماری کرونا، هیچ گونه مشکل و محدودیتی برای زائران ایجاد نشده است.

او در پاسخ به انتشار برخی از شایعات به ویژه تصویری که نشان از قرار دادن میله‌هایی در جوار مضجع شریف است، افزود: ضریح مطهر همواره و در برخی از شب‌ها ضد عفونی می‌شود که در این ایام برای رعایت بیشتر بهداشت عمومی تعداد آن افزایش یافته است.

بهشتی پور با اشاره به انجام تمهیدات لازم برای جلوگیری از شیوع کرونا در حرم حضرت معصومه (س) گفت: بارگاه کریمه اهل بیت (ع) به صورت مستمر ضد عفونی می‌شود و این موضوع با توجه به شرایط موجود، افزایش یافته است.

روابط عمومی آستان حضرت معصومه (س) ادامه داد: امروز (پنجشنبه) نیز گرد ضریح مطهر به شکل موقت میله‌هایی قرار داده شد تا خادمان بارگاه حضرت، ضریح مطهر را ضد عفونی کنند و اکنون زائران به صورت عادی در حال زیارت ضریح هستند.

او) تاکید کرد هم اکنون بخش‌های مختلف حرم کریمه اهل بیت (س) همچنان بدون هیچ مشکل و وقفه‌ای به صورت عادی درحال خدمت‌رسانی به زائران هستند.

از صبح امروز با انتشار تصویری از ضریح حرم کریمه اهل بیت (س) در فضای مجازی، این ادعا شده که به دلیل جلوگیری از شیوع کرونا، محدودیت‌هایی برای زائران در حرم ایجاد شده است.

انتهای پیام/ش

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۵۸ ۰۲ اسفند ۱۳۹۸
وقتی کرونا آمد باید تجمع جمعیتی نداشته باشیم