حضور حداکثری در عرصه انتخابات مظهر اقتدار نظام اسلامی است

مدیرکل صدا و سیمای مرکز زنجان در جمع برنامه سازان حوزه های صدا، سیما و خبر انتخابات را عرصه مهم اقتدار نظام اسلامی در پرتو حضور حداکثری مردم در تعیین سرنوشت خود دانست.

حضور حداکثری در عرصه انتخابات مظهر اقتدار نظام اسلامی استبه گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان،مدیرکل  صدا و سیمای مرکز زنجان در آخرین جلسه هماهنگی یازدهمین انتخابات مجلس شورای اسلامی در جمع برنامه سازان حوزه های صدا، سیما و خبر انتخابات را عرصه مهم اقتدار نظام اسلامی در پرتو حضور حداکثری مردم در تعیین سرنوشت خود دانست.

 لطیفی با اشاره به تلاش شبانه روزی جبهه معاند نظام در القاء حس نا امیدی به مردم گفت: علی رغم وجود مشکلات اقتصادی، در برهه های مختلف حساس در چهار دهه گذشته، مردم وفاداری به انقلاب و عشق به میهن را سرلوحه حرکت خودشان قرار داده اند و یقینا باید قدردان این ملت باشیم.

رئیس رسانه استانی با تاکید بر دقت در محتوای برنامه های روز انتخابات گفت: کلام وحدت بخش و تشویق مردم به شرکت در انتخابات که حق هر ایرانی است، باید محور کلام گویندگان و مجریان باشد.

مدیرکل  صدا و سیمای مرکز زنجان در پایان ضمن قدردانی از تلاش شبانه روزی همکاران در واحدهای مختلف، این تلاش ها و تحمل سختی ها را دارای اجر اخروی دانست و افزود: یقینا تلاش کارکنان بی توقع و مخلص رسانه ملی نقش ارزنده ای در حضورآگاهانه مردم در انتخابات و کاهش تهدیدات علیه کشورمان دارد.
 
انتهای پیام/ن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.