بیانیه دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم؛

دوم اسفندماه،روز عمل به وصیت امام خمینی‏ (ره) است / تاکید بر حضور پرشور

دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم، با صدور بیانیه‌ بر حضور پرشور و قدرتمندانه مردم در انتخابات تاکید کرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازقم،در بیانیه دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم آمده است: دوم اسفندماه، روز عمل به وصیت مؤکَّد بنیانگذار جمهوری اسلامی حضرت امام خمینی‏ (ره) است که شرکت در انتخابات را وظیفه شرعی آحاد دانسته و همواره بر شرکت در انتخابات سفارش کرده و میزان را رای ملت می‌دانستند.

در این بیانیه ذکر شده‌است: مردم بصیر ایران اسلامی در روز دوم اسفندماه نشان می‏‌دهند که در راه حفظ و حراست از نظام اسلامی، همواره مصمم، با نشاط و متحد بوده و همان‌گونه که رهبر معظم انقلاب حضرت آیت الله خامنه‌‏ای (مدظله‌العالی) تاکید فرموده‌‏اند، همه کسانی که دوستدار اسلام، انقلاب، نظام اسلامی و ایران هستند باید در انتخابات شرکت کنند و انتخاب خوب و درست انجام دهند.

بیانیه حاکیست: بی تردید حضور پرشور و حداکثری مردم در پای صندوق‌های رای در انتخابات روز جمعه، آن هم در امتداد یوم الله تشییع، تکریم و بدرقه سردار دل‌ها شهید حاج قاسم سلیمانی، می‌تواند سیلی محکم دیگری به آمریکای تروریست و جنایتکار و ایادی استکبارش و نویدبخش مجلسی معظم، مقتدر و درخور شایستگی‌های ملت ایران باشد.

در این بیانیه آمده‌است: دفتر تبلیغات اسلامی ضمن اعلام بی‌طرفی در انتخابات و عدم حمایت از جریان خاص سیاسی و یا نامزد خاص از آحاد ملت شریف و حماسه‌ساز ایران برای حضور پرشور و قدرتمندانه در انتخابات دوم اسفند ماه ۹۸ در لبیک به ندای حکیمانه مقام عظمای ولایت و رهبری حضرت امام خامنه‌ای (مدظله‌العالی) دعوت می‌نماید.

در این بیانیه افزوده شده‌است: از کاندیدا‌های محترم مجلس می‌خواهد تا با در نظرگرفتن مصالح عالی نظام، حفظ عزت، استقلال، امنیت و آرامش کشور و پرهیز از تنش و اختلاف، رفع مشکلات اقتصادی کشور و مسائل معیشتی مردم را در اولویت‌های کاری خود قرار دهند.

انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و میان‌دوره‌ای پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری، روز جمعه دوم اسفندماه جاری (فردا) در سراسر کشور برگزار می‌شود.

سه نماینده از حوزه انتخابی قم راهی مجلس شورای اسلامی می‌شوند؛ همچنین این استان در مجلس خبرگان رهبری یک نماینده دارد.

انتهای پیام/ش

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.