دو هزار و ۱۱۷ صندوق برای اخذ رای مردم آذربایجان غربی

رئیس ستاد انتخابات آذربایجان غربی گفت: برای اخذ آرای مردم استان دو هزار و ۱۱۷ صندوق اخذ رای در نظر گرفته شده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از  ارومیه،فرآیند اجرایی یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی   ساعت ۸ صبح امروز (جمعه) در سراسر کشور آغاز شد.

علی مصطفوی رئیس ستاد انتخابات آذربایجان غربی در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از  ارومیه، با اشاره به اینکه ۴۲ هزار عوامل اجرایی اجرای قانونمند انتخابات یازدهم را بر عهده دارند افزود: تمامی امکانات برای برگزاری انتخابات سالم در این استان آماده است و برای اخذ آرای مردم استان دو هزار و ۱۱۷ صندوق اخذ رای در نظر گرفته شده است.

مصطفوی ادامه داد: از این تعداد صندوق ۱۲۵۲ صندوق ثابت و ۸۶۵ صندوق سیار می‌باشند و همچنین از مجموع صندوق‌های آرای استان ۱۱۱۱ صندوق در مناطق روستایی و ۱۰۰۶ صندوق نیز در مناطق شهری آرای مردم آذربایجان غربی را اخذ خواهند کرد.

رئیس ستاد انتخابات استان در ادامه با اشاره به آمار واجدین شرایط گفت:۲ میلیون و ۳۷۹ هزار و ۶۵۶ نفر در استان واجد شرایط رای دادن هستند که از این تعداد یک میلیون و ۱۸۳ هزار و ۹۱۴ نفر مرد و یک میلیون و ۱۹۵ هزار و ۷۴۲ نفر نیز خانم هستند و ۱۳۵ هزار و ۲۶ هم رای اولی بشمار می‌روند.

انتهای پیام/ ن م 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.