سردار حاجی‌زاده:

حضور مردم در انتخابات امنیت آفرین است

فرمانده نیروی هوافضای سپاه گفت: حضور مردم در انتخابات، امنیت و اقتدار کشور کمک می‌کند و انجام تغییرات با رأی‌دادن امکان‌پذیر است.

سردار حاجی‌زاده رأی خود را به صندوق انداختبه گزارش خبرنگار حوزه دفاعی امنیتی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، سردار امیرعلی حاجی زاده فرمانده نیروی هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی صبح امروز با حضور در شعبه اخذ رأی مسجد ابوذر تهران رأی خود را به صندوق انداخت.

سردار حاجی‌زاده سپس با حضور در جمع خبرنگاران اظهار کرد: حضور مردم در انتخابات، امنیت و اقتدار کشور کمک می‌کند و خون تازه‌ای برای نظام جمهوری اسلامی ایران است.

او با بیان اینکه انتخاب صحیح نمایندگان مردم بسیار مورد اهمیت است، افزود: مردم باید افرادی خدوم، مومن و با شرایط مناسب را انتخاب کنند که توجه به این امر بسیار مورد اهمیت است.

فرمانده نیروی هوافضای سپاه ادامه داد: در صورت تحقق این امر و انتخاب افرادی مناسب برای مجلس اتفاقات خوبی نیز برای ۴ سال آینده در کشور رخ خواهد داد.

او اظهار کرد: برگزاری انتخابات موجب رقم خوردن خواسته‌های مردم خواهد شد و انجام تغییرات با رأی‌دادن امکان‌پذیر است.

سردار حاجی‌زاده در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه چه انتظاراتی از نماینده‌های مجلس شورای اسلامی وجود دارد گفت: آنها باید برای خدا کار کنند و به دنبال اسم و رسم و قدرت نباشند، زیرا در غیراین صورت به خود و مردم ضرر وارد می‌کنند.

فرمانده نیروی هوافضای سپاه تأکید کرد: مسئولان باید دلسوز مردم باشند و خود را برای آن‌ها وقف کنند. مردمی به این خوبی در هیچ کجای دنیا مشاهده نمی‌شود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ارزو
۰۰:۵۸ ۰۳ اسفند ۱۳۹۸
خداحفظشون کنه
آخرین اخبار