استاندار سمنان:

انتخابات مجلس؛ ۱۲ هزار نفر برگزاری انتخابات را در استان برعهده دارند

آشناگر با بیان اینکه تمهیدات برگزاری پرشور انتخابات اخذ شده است گفت: ۱۲ هزار نفر برگزاری انتخابات را در استان سمنان برعهده دارند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، علی‌رضا آشناگر استاندار سمنان همزمان با انداختن رأی خود در صندوق اخذ رأی در مسجد المهدی (عج) سمنان با اشاره به اخذ تمهیدات لازم برای برگزاری باشکوه انتخابات، گفت: تمام اقدامات از جمله توزیع صندوق‌ها، تعرفه‌ها و بازرسان و ناظران و  غیره انجام‌شده و شرایط برای حضور پرشور مردم آماده است.

او افزود: بازرسان و ناظران و غیره همگی آموزش‌دیده و می‌دانند که چه اقداماتی را باید انجام دهند لذا مردم بدون دغدغه و اعتماد کامل می‌توانند رأی خودشان را به صندوق بیندازند.

استاندار سمنان با بیان اینکه نزدیک به ۱۲ هزار نفر دست اندرکار برگزاری انتخابات در سطح استان هستند تا فرایند‌های انتخاباتی به بهترین نحو ممکن برگزار شود، گفت: از ۵۱۵ هزار نفر واجد شرایط رأی دادن در استان هفت هزار نفر رأی اولی هستند.

آشناگر بیان کرد: انتخابات در چهار حوزه انتخابیه سمنان مهدی‌شهر و سرخه، شاهرود و میامی، دامغان و همچنین گرمسار و آرادان برگزار می‌شود.

انتهای پیام / ر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار