آمریکا از حضور مردم انقلابی ایران می‌ترسد/ حضور در انتخابات روز آزادی از یوغ استکبار است

امام جمعه یزد گفت: ملت ایران با حضور در انتخابات قدرت خود را به رخ دشمنان می‌کشد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد  ، آیت الله محمد رضا ناصری نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد در جمع رأی دهندگان مسجد حظیره، گفت: آمریکا از اسلام و انقلاب جمهوری اسلامی ایران و حضور مردم هراس دارد.

او با اشاره به انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی، گفت: حضور حداکثری مردم پای صندوق‌های رأی، برنامه‌های دشمنان نظام و انقلاب را خنثی خواهد کرد.

امام جمعه یزد ادامه داد: هرچه پیشرفت کشور بیشتر شود دشمنی استکبار بیشتر می‌شود.

آیت الله ناصری افزود: ایران اسلامی اگر بخواهد روی پای خود بایستد و در مقابل استکبار جهانی شخصیت خود را حفظ کند و جیره خوار استکبار نباشد، باید قدرت خود را به رخ دشمنان بکشد.

او افزود: مردم ما اراده کرده اند برده و بنده آمریکا و انگلیس نباشند و بنده خدا باشند،  مردم می‌خواهند در صراط مستقیم و در مسیر تقویت اسلام و انقلاب حرکت کنند از این رو باید قدرت استقلال کشور را با حضور در انتخابات بالا ببرند.

آیت الله ناصری با اشاره به توطئه‌های دشمنان از جمله هشت سال جنگ تحمیلی، تحریم‌های چهل ساله و بلوکه کردن سرمایه‌های ملت ایران و به شهادت رساندن امثال سردار سلیمانی ها، گفت: حضور ما در انتخابات مسئله‌ای عادی نیست مسئله پیشرفت کشور است.

انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی امروز جمعه دوم اسفند ماه همزمان با سراسر کشور در حال برگزاری است.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار