افراد مشکوک به ویروس کرونا به بیمارستان شهید جلیل یاسوج مراجعه کنند

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد خبر داد : بیمارستان شهید جلیل یاسوج به عنوان بیمارستان معین برای مراقبت و درمان بیماران مبتلا به ویروس کرونا نیز در استان در نظر گرفته شده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج  سرپرست دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به شایعه مشاهده ۲ فرد مبتلا به ویروس کرونا در شهر یاسوج  در فضای مجاز‌ی گفت: تاکنون هیچ موردی از ابتلای به بیماری کرونا ویروس در این استان مشاهده نشده و اخبار منتشر شده در رابطه با ابتلای ۲ شهروند یاسوجی به این ویروس کذب است.

پرویز یزدان‌پناه افزود:  ۲ نفر شهروند یاسوجی که به شهر قم سفر کرده بودند، ۲۰ روز پیش دچار سرماخوردگی شده بودند که دیروز به مراکز درمانی یاسوج مراجعه کرده و هیچ گونه علایم بیماری از جمله تب در آن‌ها مشاهده نشده است.

او گفت: مجموعه بهداشت و درمان استان تمهیدات لازم برای مقابله با بیماری کرونا ویروس را اندیشیده است و بیمارستان شهید جلیل یاسوج به عنوان بیمارستان معین برای مراقبت و درمان بیماران مبتلا به ویروس کرونا نیز در استان در نظر گرفته شده است.

او بیان کرد: کسانی که دچار علائم آنفلو آنزا می‌شوند می‌توانند با مراجعه به بیمارستان شهید جلیل مرکز شهر یاسوج تحت آزمایش و مراحل درمانی قرار بگیرند.

 انتهای پیام/غ

 

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
نوید
۱۶:۳۴ ۰۴ اسفند ۱۳۹۸
این فیلم های که پخش شده تعدادی رو دریاسوج با امبولانس میبرن چیه
Iran (Islamic Republic of)
محسن
۱۰:۴۹ ۰۳ اسفند ۱۳۹۸
این حرکت خوبیه با پای خودتون برید لطفا