انتخابات مجلس/استاندار کرمانشاه رای خود در صندوق انداخت

استاندار کرمانشاه گفت : حضور گسترده مردم در پای صندوق‌های اخذ رای موجب تشکیل مجلسی کارآمد و مقتدر خواهد شد که در پیشرفت و توسعه کشور موثر است.

به  گزارش   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه،هوشنگ بازوند استاندار کرمانشاه پس از انداختن رای خود در صندوق با بیان اینکه امروز شاهد یک جشن ملی در کشور هستیم، گفت : مردم سراسر ایران اسلامی، امروز (دوم اسفند) با حضور در پای صندوق‌های اخذ رای انسجام و وحدت ملی خود را به نمایش خواهند گذاشت.

او با علام اینکه ۱۵۸۵ شعبه اخذ رای در استان برای جمع آوری آرای مردم در نظر گرفته شده، گفت : ۳۲ هزار نفر در استان شامل هیات‌های اجرایی، نظارت، بازرسی و ... کار برگزاری انتخابات را برعهده دارند.

او با بیان اینکه مردم استان کرمانشاه در همه انتخابات ادوار گذشته حضوری گسترده داشته اند، گفت: در تماسی که با فرمانداران استان داشته‌ام، در این دوره نیز مردم استان تا این لحظه حضور خوبی داشته‌اند.

بازوند همه عوامل دست اندرکار برگزاری انتخابات را به بی طرفی و رعایت قانون دعوت کرد و گفت: این امر موجب افزایش اعتماد مردم و مشارکت گسترده آنان خواهد شد.

او با دعوت همه مردم به شرکت در انتخابات، گفت: تشکیل یک مجلس قوی نیازمند حضور گسترده مردم و رای بالا است و هر چه این حضور گسترده‌تر باشد شاهد شکل گیری مجلسی مقترتر خواهیم بود که برای ساختن فردایی بهتر اهمیت بالایی دارد.

استاندار کرمانشاه از مردم خواست در همان ساعات ابتدایی رای گیری به پای صندوق‌های اخذ رای بیایند و رای دادن خود را به ساعات پایانی مهلت رای گیری موکول نکنند.

او گفت: تلاش خواهیم کرد در کوتاهترین زمان ممکن و تا صبح فردا نتیجه انتخابات را اعلام کنیم.

 

 

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار