استاندار آذربایجان غربی؛

مجلس از ارکان مهم در نظام مقدس جمهوری اسلامی به شمار می رود

استاندار آذربایجان غربی گفت: مجلس از ارکان مهم در نظام مقدس جمهوری اسلامی به شمار می‌رود.

مجلس از ارکان مهم در نظام مقدس جمهوری اسلامی به شمار می رودبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از  ارومیه،استاندار آذربایجان‌غربی برای حضور در این انتخابات، در صف مربوط به شهروندان ایستاده بود و پس از رسیدن نوبت خود، رای خود را در صندوق شعبه دبیرستان پویای دانش ارومیه انداخت.

وی  پس از شرکت در انتخابات به خبرنگاران گفت: مردم در شرایط حساس امروز، در خط مقدم قرار دارند و با استقبال گسترده و حضور پرشور در همه شعبات اخذ رأی، پیام صریح خود را به دشمنان اعلام خواهند کرد.

وی اظهار داشت: مجلس از ارکان مهم در نظام مقدس جمهوری اسلامی به شمار می رود و نقشه راه دولت را برای اداره کشور مشخص می‌کند که با توجه به این اهمیت، باید مردم با حضور پرشور، پشتوانه‌ای قوی برای نمایندگان در خانه ملت باشند.

وی با اشاره به اینکه دشمنان به این انتخابات چشم دوخته‌ و حاشیه‌سازی‌های مختلفی را برای تضعیف مشارکت انجام داده‌اند، بیان کرد: حضور گسترده مردم در پای صندوق رای موجب نقش برآب شدن توطئه دشمنان می‌شود.

استاندار آذربایجان‌غربی ادامه داد: منتخبان مردم نیز با برنامه‌ریزی مناسب، باید حل مشکلات در بخش های مختلف را در اولویت قرار دهند و مجلس آینده باید مجلسی برای حل مشکلات مردم و حفظ منافع ملی باشد.

انتهای پیام/ ن م 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.