کرونا در نوشهر تکذیب شد

مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان نوشهرگفت:مشاهده کرونا ویروس در نوشهر تکذیب شد.

 رحیم سیدپور مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان نوشهر در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری، ضمن تکذیب خبر مشاهده ویروس کورونا در نوشهر گفت:خبری صبح امروز در فضای مجازی مبنی بر ارجاع بیمار مبتلا به کورونا ویروس به بیمارستان شهید بهشتی نوشهر منتشر شد که کذب محض است.

او افزود: تاکنون هیچ بیمار مشکوک و یا مبتلا به ویروس کورونا به بیمارستان شهید بهشتی نوشهر مراجعه نکرده و یا ارجاع نشده است.

دکتر رحیم سیدپور از مردم خواست با توجه به شیوع بیماری آنفلوآنزا و سرماخوردگی در این فصل و نیز وجود علائم بالینی مشابه بیماری کوروناویروس با سرماخوردگی‌های شدید و آنفلوآنزا، بی دلیل نگران نشوند و در صورت بروز علائم مربوطه سریعا به مراکز درمانی و یا پزشکان خانواده خود مراجعه کنند.

مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان نوشهر گفت: بمنظور پیشگیری از آلودگی به ویروس کورونا و سایرآلودگی‌های ویروسی ازجمله سرماخوردگی و نیز آنفلوآنزا و حتی بیماری‌های میکروبی واگیردار از تماس نزدیک و دست دادن و روبوسی با بیماران و افراد مشکوک به بیماری‌های مذکور خودداری کنند.

او افزود: باتوجه به ضعف سیستم ایمنی مبتلایان به انواع سرطان‌ها، بیماران دیابتی، مبتلایان به تنگی نفس و آسم، بیماران قلبی و بیماران پیوند کلیه علاوه بر رعایت بهداشت فردی مصرف درست و منطقی دارو‌های خویش تحت نظر پزشک را داشته باشند.

انتهای پیام/س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار