نماینده، ولی فقیه در کردستان رای خود رابه صندوق انداخت

آیت الله سیدمحمد حسینی شاهرودی، نماینده، ولی فقیه در استان کردستان امروز جمعه (۲ اسفند) با حضور در شعبه اخذ رای واقع در مسجد جامع سنندج رای خود را به صندوق انداخت.

آیت الله سیدمحمد حسینی شاهرودی، نماینده، ولی فقیه در کردستان پس از رای گیری درگفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ، گفت: مشاركت در انتخابات همانند یك تكلیف دینی و شرعی بر عهده بوده و تكلیف این است كه به بهترین‌ها رای بدهیم و بر اساس معیارهای خود فرد اصلح را انتخاب كنیم.

او افزود: مشاركت گسترده مردم در انتخابات بیانگر این است كه امتی واحده هستیم كه با وحدت و اتحاد مردم و توسط خودمان مملكت را اداره می‌كنیم.

آیت الله سیدمحمد حسینی شاهرودی، افزود: انتخابات در ایران همواره این 2 پیام جهانی و داخلی را با خود به همراه داشته است.

او افزود: همچنین این ندای استقلال ملت ایران است كه از طریق انتخابات به جهان اعلام می‌كنیم نمی‌توانند در كشور ما طمع كنند و همین اندیشه است كه باعث شده ما در مقابل توطئه دشمنان بایستیم و با تحریم و تهدید آنها نتوانند هیچ كاری كنند.

 نماینده، ولی فقیه در کردستان گفت: مردم باحضور پرشورخود در تشیع پیکرشهید سردار سلیمانی و راهپیمایی ۲۲ بهمن موجب یاس وناامیدی دشمنان شدند و امروز هم با حضور در این صحنه سیاسی بزرگ دشمنان را نا امید خواهند کرد.

آیت الله حسینی شاهرودی، گفت:حضور ما در انتخابات همت ما را به دشمنان نشان می‌دهد كه ما هنوز استقلال و آزادی را دوست داریم و برای پیشرفت كشور در صحنه هستیم.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.