فرماندار شاهرود:

انتخابات مجلس؛ شرکت در انتخابات را به آخر وقت موکول نکنید

نادر فخری از مردم خواست حضور در شعبه‌های رای گیری را به آخر وقت موکول نکرده و پیش از ظهر رای خود را به صندوق‌ها بیاندازند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، نادر فخری فرماندار شاهرود گفت: برای آسان سازی کار رای‌گیری ضرورت دارد تا مردم هنگام مراجعه به شعب اخذی رای علاوه بر شناسنامه، کارت ملی را به همراه داشته و یا شماره ملی خود را ارائه کنند.

او گرفتن اثر انگشت را داوطلبانه اعلام کرد و گفت: بنا به اعلام ستاد انتخابات استان سمنان مدرک لازم برای رای گیری شناسنامه است که داشتن کارت ملی یا اعلام شماره ملی تسهیل کننده روند رای گیری است.

معاون استاندار سمنان از مشارکت سه هزارو ۱۰۰ تن از عوامل نظارت، اجرایی و محافظین در امر رای گیری هم خبرداد و گفت: پنج شعبه سیار اخذ رای برای مشارکت مردم روستا‌هایی که جمعیت کمتری دارند، پیش بینی شده و کار خود را از نزدیکترین روستا‌ها آغاز کرده و تا روستا‌های دور عزیمت می‌کنند.

فرماندار شاهرود میانگین مشارکت مردم شاهرود را بیشتر از میانگین کشوری اعلام کرد و گفت: براساس مشاهدات و گزارش‌های رسیده، انتظار می‌رود در انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی این مشارکت افزایش بیشتر هم باشد.

انتهای پیام / ر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار