واکنش آیت‌الله جنتی به تحریم اعضای شورای نگهبان

دبیر شورای نگهبان به تحریم خود و ۴ عضو شورای نگهبان توسط آمریکا واکنش نشان داد.

آیت‌الله جنتی رأی خود را به صندوق انداختبه گزارش خبرنگار احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، آیت الله جنتی دبیر شورای نگهبان در ستاد مرکزی نظارت بر انتخابات رأی خود را در صندوق انداخت.

آیت الله جنتی درباره تحریم خود و ۴ عضو شورای نگهبان توسط آمریکا، گفت: ما را تحریم کردند، حالا من فکر می‌کنم که این همه پول که در صندوق‌های آمریکایی داریم را چه کنیم، بعد هم ما نمی‌توانیم دیگر به جشن‌های کریسمس به آمریکا برویم. این واکنش آیت‌الله جنتی با خنده خبرنگاران مواجه شد.

دبیر شورای نگهبان افزود: آنچه برای ما یک ضرورت دارد و وظیفه شرعی، عقلی و ملی است مشارکت در امر انتخابات است. هرچه مشارکت بیشتر باشد به نفع اسلام، مردم، مملکت و به ضرر دشمن است.

دبیر شورای نگهبان ادامه داد: اگر جایی کمتر باشد قضیه عکس می‌شود، بنابراین ما باید بدانیم داریم چکار می‌کنیم. هر چه آرا بیشتر باشد، قدرت نظام ما را نشان می‌دهد و دشمن و غیر دشمن روی این حساب می‌کنند و معلوم می‌شود مردم وفادارند و پای نظام و انقلاب خود ایستاده‌اند و این نظام را قبول دارند.

او بیان کرد: هر رأیی که داده می‌شود مشت محکمی بر دهان ترامپ است، بنابراین باید این را در نظر داشته باشیم. این دستور اسلام است که هرکجا دشمن ناراحت می‌شود همان کار را انجام دهید، هر کجا دیدید دشمن خوشحال می‌شود آن کار را انجام ندهید این یک معیار عقلی برای ماست.

دبیر شورای نگهبان با طرح این سوال که آیا دشمن مایل است که ما بیشتر رأی دهیم، تصریح کرد: معلوم است که نظر دشمن این است که مردم کمتر بیایند تا سوءاستفاده و بهره‌برداری کند که مردم نسبت به مملکت و نظامشان علاقه‌ای ندارند پس اینجاست که باید وظیفه خود را بشناسیم این فقط مسئله اسلامی نیست، بلکه به نفع مملکت و نظام و مردم است؛ بنابراین همه باید یکصدا و یکدست باشند برای اینکه بتوانند این نظام را با رأیشان تقویت کنند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار