حضور در انتخابات، مایه عزت، شرف، سربلندی مردم ایران اسلامی و ناامیدی دشمنان است

فرمانده انتظامی استان زنجان با اشاره به آمادگی ۱۰۰ درصدی پلیس برای تامین نظم و امنیت انتخابات در استان زنجان گفت: حضور در انتخابات، مایه سربلندی مردم ایران اسلامی و ناامیدی دشمنان است.

آمادگی ۱۰۰ درصدی پلیس برای تأمین نظم و امنیت انتخابات در زنجان / حضور در انتخابات، مایه عزت، شرف، سربلندی مردم ایران اسلامی و ناامیدی دشمنان استبه گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان،سردار  رحیم جهانبخش فرمانده انتظامی استان زنجان در دقایق ابتدایی رای گیری با حضور در پای صندوق‌های رای با بیان اینکه مشارکت گسترده مردم در انتخابات مظهر حماسه سیاسی در عرصه جهانی است، افزود: نیروی انتظامی به عنوان متولی نظم و امنیت در جامعه از مدت‌ها قبل تمهیدات لازم را برای برقراری هرچه بهتر امنیت و کمک به برگزاری انتخاباتی سالم اندیشیده است.

او با اشاره به اینکه حضور در انتخابات یک تکلیف شرعی و موجب پیشرفت و آبادانی کشور است، افزود: در طول عمر با برکت انقلاب حضور گسترده مردم در زمان‌های حساس و سرنوشت ساز همواره موجب ناکامی دشمنان در رسیدن به اهداف شومشان شده و بار دیگر امروز مردم با حضور در پای صندوق‌های رای جواب دندان شکنی به دشمنان خواهند داد.

سردار جهانبخش از آمادگی کامل پلیس برای تأمین امنیت انتخابات مجلس شورای اسلامی و ایجاد شرایطی برای حضور حداکثری مردم در این رویداد مهم خبر داد و گفت: پلیس با اجرای طرح‌های ویژه ترافیکی، انتظامی و امنیتی پیش بینی‌های لازم را برای برگزاری هر چه باشکوه انتخابات کرده است.

فرمانده انتظامی استان زنجان با تاکید بر اینکه خدمتگزاران عرضه نظم و امنیت در نیروی انتظامی تمام توان و تلاش خود را برای ایجاد امنیت مناسب در برگزاری انتخابات به کار گرفته‌اند گفت: اطمینان دارم مردم شریف و پایتخت شور و شعور حسینی استان زنجان که همواره در عرصه تبعیت از مقام عظمای ولایت و احساس تکلیف در برابر خون شهدا و میراث گرانقدر امام راحل سرآمد بوده‌اند، در انتخابات پیش رو نیز حماسه‌ای بی بدیل و به یادماندنی از ولایتمداری، یکپارچگی، وحدت و همدلی را رقم خواهند زد.

سردار جهانبخش با بیان اینکه انتخابات نقش مهمی در ارتقاء توان امنیت ملی دارد، تصریح کرد: مقام معظم رهبری (مدظله العالی) انتخابات را امری مهم و کلیدی برشمردند و مسئله انتخابات برای ثبات و امنیت کشور دارای اهمیت است. افزایش کارایی و مقبولیت نظام به کیفیت انتخابات بستگی دارد و هرچه نظام کارآمدتر باشد در نتیجه امنیت در آن نظام نهادینه خواهد شد.

فرمانده انتظامی استان زنجان در پایان و بابیان اینکه برگزاری انتخابات یکی از نشانه‌های وجود دموکراسی در کشور است، گفت: بدون شک مردم فهیم و قدرشناس کشور با حضور گسترده خود پای صندوق‌های رأی حماسه‌ای دیگر خواهند آفرید.
 
انتهای پیام/ن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.